Autor |
Wiadomość |
Velo
..::Mistrz Shur'tugal-RPG::..
Dołączył: 18 Lut 2006
Posty: 1019
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Święte miasto (czyli Częstochowa)
|
Wysłany:
Pią 8:34, 18 Sie 2006 |
|
Postać zna te umiejętności, które są wyszczególnione w opisie profesji, którą wybrała. W trakcie gry w raz z korzystaniem z nich będzie je systemetycznie rozwijała. Można też poznać nowe umiejętności uczą się ich w trakcie rozgrywki.
Co zaś się tyczy umiejętności specjalnych, to postać potrafi korzystać z tych, które ma wyszczególnione w wybranej przez siebie profesji, w trakcie gry może zaś poznać kolejne.
|
|
|
|
|
|
|
Allethar
..::Senior Shur'tugal::..
Dołączył: 21 Maj 2006
Posty: 221
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Z Vroengardu
|
Wysłany:
Pią 10:35, 18 Sie 2006 |
|
To bardzo fajnie ja juz sie nie moge doczekac wad. Oczywiscie po to aby ocenic ile moge miec zalet
|
|
|
|
|
AoM
..::Kyrielejson::.. (ExtraMod)
Dołączył: 19 Cze 2006
Posty: 5461
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: tam gdzie diabeł mówi dobranoc...
|
Wysłany:
Pią 10:37, 18 Sie 2006 |
|
A ile będzie można wybrać tych umiejętności specjalnych?
|
|
|
|
|
Velo
..::Mistrz Shur'tugal-RPG::..
Dołączył: 18 Lut 2006
Posty: 1019
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Święte miasto (czyli Częstochowa)
|
Wysłany:
Pią 10:42, 18 Sie 2006 |
|
Gracz na początku opanowuje wszystkie, które zna jego profesja.
|
|
|
|
|
Wodzus
..::Guru Shur'tugal::.. (Mod)
Dołączył: 02 Kwi 2006
Posty: 2882
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: z Tomaszowa Mazowieckiego
|
Wysłany:
Pią 11:52, 18 Sie 2006 |
|
Katze napisał: |
Wodzus napisał: |
Można być bezfrakcjowym, tak zwanym "wolnym strzelcem", który będzie działał wedle własnych upodobań, na przykład pozna postać o wdzięcznym imieniu Katze i postara się jej pomóc w nauce zaklęcia "Zwierzęcy kształt"? |
Wodzuś, to tak tylko hipotetycznie pisałeś, czy masz zamiar zrealizować te zamiary? |
To tak hipotetycznie... Ale nie znaczy, że to niemożliwe. Zamierzam używać umiejętności "Manipulowanie umysłem", i to często. A jak będę miał jeszcze "Głębsze ja", nietrudno będzie przekonać druidów, że jestem im podobny...
|
|
|
|
|
AoM
..::Kyrielejson::.. (ExtraMod)
Dołączył: 19 Cze 2006
Posty: 5461
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: tam gdzie diabeł mówi dobranoc...
|
Wysłany:
Pią 12:41, 18 Sie 2006 |
|
Ja tam się zastanawiam czy nie wziąć sobie umiejętności używania biczy i łańcuchów czy tworzenie magicznych tatuaży...
|
|
|
|
|
Quazer
..::Senior Shur'tugal::..
Dołączył: 08 Lip 2006
Posty: 374
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Pią 13:37, 18 Sie 2006 |
|
Właśnie postanowiłem, że będę człowiekiem - skrytobójcą. Czy będę mógł wybrać umiejetność magii użytkowej dzięki wszechstronnośći?
|
Ostatnio zmieniony przez Quazer dnia Pią 15:23, 18 Sie 2006, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
Elessar
..::Super Shur'tugal::..
Dołączył: 03 Mar 2006
Posty: 917
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Minas Tirith
|
Wysłany:
Pią 14:12, 18 Sie 2006 |
|
No właśnie Velo kiedy będą wady??
|
|
|
|
|
Peter
.::Special Shur'tugal::. (Weteran forum)
Dołączył: 02 Maj 2006
Posty: 2384
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Ze świata Eo
|
Wysłany:
Pią 16:20, 18 Sie 2006 |
|
Ja bedę półelfem mistycznym łucznikiem,z dodatkową umiejętnością magii żywiołów.A może mnie ktoś oświeci,co dają takie magiczne tatuaże?
|
|
|
|
|
Velo
..::Mistrz Shur'tugal-RPG::..
Dołączył: 18 Lut 2006
Posty: 1019
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Święte miasto (czyli Częstochowa)
|
Wysłany:
Pią 17:06, 18 Sie 2006 |
|
Cytat: |
Właśnie postanowiłem, że będę człowiekiem - skrytobójcą. Czy będę mógł wybrać umiejetność magii użytkowej dzięki wszechstronnośći? |
Tak. Oczywiście, musisz znać ponadto starszą mowę...
Cytat: |
A może mnie ktoś oświeci,co dają takie magiczne tatuaże? |
Dzięki tej umiejętności możesz tworzyć zaklęte tatuaże. Jest ich kilka rodzajów i każdy działa w inny sposób. Mogą tymczasowo zwiększyć prędkość postaci, jej siłę, nadać odporność na jakiś rodzaj energii, czy też na przykład sprawić, by zmieniła barwę niczym kameleon i mogła w ten sposób lepiej maskować się w danym otoczeniu.
|
|
|
|
|
Mirza
..::Extreme Shur'tugal::..
Dołączył: 05 Mar 2006
Posty: 2999
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Mazury
|
Wysłany:
Pią 17:21, 18 Sie 2006 |
|
A czy te tatuaże można tworzyć tylko na sobie czy i na innych?
|
|
|
|
|
Velo
..::Mistrz Shur'tugal-RPG::..
Dołączył: 18 Lut 2006
Posty: 1019
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Święte miasto (czyli Częstochowa)
|
Wysłany:
Pią 17:50, 18 Sie 2006 |
|
Ta sztuka opiera się nie tylko na rysowaniu znaków, lecz wymaga także "jedności ciała z duchem", czyli mówiąc po ludzku koncentracji wykraczającej poza możliwości niewyszkolonego człowieka. Ten stan jest wymagany do tego, by tatuaż scalił się z ciałem człowieka - działa on przez to tylko na tego, kto go stworzył.
|
|
|
|
|
Peter
.::Special Shur'tugal::. (Weteran forum)
Dołączył: 02 Maj 2006
Posty: 2384
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Ze świata Eo
|
Wysłany:
Pią 18:02, 18 Sie 2006 |
|
A "tworzenie magicznych run"?
|
|
|
|
|
Velo
..::Mistrz Shur'tugal-RPG::..
Dołączył: 18 Lut 2006
Posty: 1019
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Święte miasto (czyli Częstochowa)
|
Wysłany:
Pią 18:36, 18 Sie 2006 |
|
Dzięki tej technice możesz tworzyć runy (np. rysując je na piasku, ryjąc w drewnie, bądź kamieniu itp.), które mają rozmaite właściwości. Przykładowo są runy, które wyrysowane wokół postaci tworzą magiczną barierę chroniącą ją przed atakami z zewnątrz; są takie, które pozwalają na teleportację między sobą (od jednego wyrysowanego znaku do drugiego); są też takie, które wyryte w skale po pewnym czasie rozsadzają ją.
|
|
|
|
|
Wodzus
..::Guru Shur'tugal::.. (Mod)
Dołączył: 02 Kwi 2006
Posty: 2882
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: z Tomaszowa Mazowieckiego
|
Wysłany:
Pią 19:25, 18 Sie 2006 |
|
Eee no, dobre... A będę mógł jako skrytobójca tworzyć proste przedmioty, na przykład garotę ze struny i dwóch kawałków drewna? Niezbyt piękna, słabej jakości, ale zaoszczędzę kasę i na zaduszenie kogoś wystarczy...
|
|
|
|
|
Peter
.::Special Shur'tugal::. (Weteran forum)
Dołączył: 02 Maj 2006
Posty: 2384
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Ze świata Eo
|
Wysłany:
Pią 21:16, 18 Sie 2006 |
|
Chciałbym jeszcze dowiedzieć się nieco więcej o umiejętności "postępowanie ze zwierzętami"
|
|
|
|
|
Velo
..::Mistrz Shur'tugal-RPG::..
Dołączył: 18 Lut 2006
Posty: 1019
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Święte miasto (czyli Częstochowa)
|
Wysłany:
Pią 21:32, 18 Sie 2006 |
|
Cytat: |
Eee no, dobre... A będę mógł jako skrytobójca tworzyć proste przedmioty, na przykład garotę ze struny i dwóch kawałków drewna? Niezbyt piękna, słabej jakości, ale zaoszczędzę kasę i na zaduszenie kogoś wystarczy... |
Oczywiście, że tak. Choć skrytobójca to bardzo... dochodowa fucha .
Cytat: |
Chciałbym jeszcze dowiedzieć się nieco więcej o umiejętności "postępowanie ze zwierzętami" |
Pozwala ona na oswajanie trening zwierząt (w tym także magicznych). Dzięki niej możesz wytrenować np. orła, żeby przenosił dla ciebie małe przedmioty, albo np. mógłbyś wytrenować małego fanghuara, by towarzyszył ci i ogłuszał twoich przeciwników.
|
|
|
|
|
Wodzus
..::Guru Shur'tugal::.. (Mod)
Dołączył: 02 Kwi 2006
Posty: 2882
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: z Tomaszowa Mazowieckiego
|
Wysłany:
Pią 21:45, 18 Sie 2006 |
|
Eee... Można wiedzieć, co to fanghuar?
Poza tym, jak zamierzasz poprowadzić około 20 osób w czasie sesji? Poza tym, mamy siedzieć po 6 godzin przy kompie? To wszystko będzie dosyć trudne do zorganizowania...
|
|
|
|
|
Velo
..::Mistrz Shur'tugal-RPG::..
Dołączył: 18 Lut 2006
Posty: 1019
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Święte miasto (czyli Częstochowa)
|
Wysłany:
Pią 23:21, 18 Sie 2006 |
|
Cytat: |
Eee... Można wiedzieć, co to fanghuar? |
--> Najstarszy strona 141
Cytat: |
Poza tym, jak zamierzasz poprowadzić około 20 osób w czasie sesji? Poza tym, mamy siedzieć po 6 godzin przy kompie? To wszystko będzie dosyć trudne do zorganizowania... |
Sesje będę prowadzić w małych, wcześniej ustalonych grupach. Po za tym gracze nie będą musieli siedzieć non-stop przy kompie - sesje będą prowadzone na forum, więc odpisać można i po godzinie. Równocześnie będą się mogły odbywać dwie, trzy, a nawet więcej sesji w różnych tematach, więc z "obsłużeniem" dużej ilości graczy nie będzie problemu. Dzięki temu sesje nie będą wprawdzie tak dynamiczne jak "na żywo", ale wiele osób będzie mogło grać jednocześnie.
|
|
|
|
|
Allethar
..::Senior Shur'tugal::..
Dołączył: 21 Maj 2006
Posty: 221
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Z Vroengardu
|
Wysłany:
Sob 6:11, 19 Sie 2006 |
|
kurcze velo wady miały być wczoraj a tu nic
|
|
|
|
|
Hawker_shurtugal
..::Mistrz Shur'tugal-RPG::..
Dołączył: 01 Maj 2006
Posty: 107
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Leżajsk City/podkarpacie
|
Wysłany:
Sob 9:36, 19 Sie 2006 |
|
ej velo przecierz w książce nie było niczego o runach !!
|
|
|
|
|
Velo
..::Mistrz Shur'tugal-RPG::..
Dołączył: 18 Lut 2006
Posty: 1019
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Święte miasto (czyli Częstochowa)
|
Wysłany:
Sob 10:05, 19 Sie 2006 |
|
Uznałem, że można nieco wzbogacić świat gry . Wątpię, by ktokolwiek miał o to pretensje.
|
|
|
|
|
Marthain
..::Precious Shur'tugal::..
Dołączył: 21 Lut 2006
Posty: 649
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Las Druadan
|
Wysłany:
Sob 13:04, 19 Sie 2006 |
|
Jestem za runami, kocham runy.
|
|
|
|
|
Wodzus
..::Guru Shur'tugal::.. (Mod)
Dołączył: 02 Kwi 2006
Posty: 2882
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: z Tomaszowa Mazowieckiego
|
Wysłany:
Sob 18:22, 19 Sie 2006 |
|
Cóż... Ta umiejętność dodatkowa, to trochę mnie z tropu zbiła... Wydaje mi się, że skrytobójca ma akurat to, czego potrzeba... Może tylko ataku w przelocie, ale i tak rzadko będę walczył otwarcie, więc po co mi to?
Velo, nie wydaje ci się, że te profesje mają jednak za dużo umiejętności? Nie chodzi mi o te specjalne, jak na przykład "pocałunek skorpiona", tylko te wszystkie bronie itd. Mi się tego nawet całego czytać nie chciało (a czytam dużo... często wręcz nie mam co czytać i wtedy jestem jakby nieobecny. po prostu książki mi się kończą. dopóki nie pójdę do księgarni lub biblioteki, jestem innym człowiekiem).
|
|
|
|
|
Allethar
..::Senior Shur'tugal::..
Dołączył: 21 Maj 2006
Posty: 221
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Z Vroengardu
|
Wysłany:
Nie 13:41, 20 Sie 2006 |
|
wcale nie jest za dużo. Mogło by być jeszcze więcej. A zresztą przecież to jest na podstawie życia więc każdy człowiek może sie nauczyć tyle ile sobie chce
|
|
|
|
|
Velo
..::Mistrz Shur'tugal-RPG::..
Dołączył: 18 Lut 2006
Posty: 1019
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Święte miasto (czyli Częstochowa)
|
Wysłany:
Nie 18:08, 20 Sie 2006 |
|
Nie jest to odpowiedni temat na ten post, ale nie wydaje mi się, by zaszła potrzeba na zakładanie nowego.
Firma Black Hole Entertainment montująca aktualnie nowego Warhammera, wydała kinowy filmik przedstawiający realia ich gry. Polecam obejrzenie go wszystkim tym, którzy mają już dość paladynów z powiewającymi u szczytu hełmów białymi kitami i tym podobnych badziewi. Filmik odwzorowuje realia bitwy w klimatach fantasy w taki sposób, w jaki Szeregowiec Rayan odwzorowuje prawdziwe realia drugiej wojny światowej (czyli momentami człowiekowi wydaje się, że na ekranie jest więcej brutalności niż w prawdziwej wojnie ).
Link do filmiku: [link widoczny dla zalogowanych] (to ten po lewej, z góry).
Drugi link - tu można zgrać filmik w znacznie lepszej jakości (tyle, że więcej zajmuje): [link widoczny dla zalogowanych]
Ci, którym dalej podobają się książątka pędzące co sił na białych rumakach, mogą sobie darować ten filmik ...
|
|
|
|
|
Katze
.::Murtagh's Guardian Angel::.(ExtraMod)
Dołączył: 18 Sty 2006
Posty: 4801
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: się biorą dzieci?
|
Wysłany:
Nie 18:38, 20 Sie 2006 |
|
A teraz coś, czego nigdzie nie doczytałam...
Powiedzmy, że już na samym początku, jako niedoświadczona postać, dostaję śmiertelną ranę i co...? <:
|
|
|
|
|
Velo
..::Mistrz Shur'tugal-RPG::..
Dołączył: 18 Lut 2006
Posty: 1019
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Święte miasto (czyli Częstochowa)
|
Wysłany:
Nie 18:56, 20 Sie 2006 |
|
Wtedy umierasz. Mistrz Gry nie będzie prowokował zbyt trudnych starć na początku, więc nie zginiesz, jeśli sama nie wpakujesz się w tarapaty (tj. jeśli nie zrobisz czegoś głupiego, albo jeśli nie zaryzykujesz zanadto).
|
|
|
|
|
Quazer
..::Senior Shur'tugal::..
Dołączył: 08 Lip 2006
Posty: 374
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Nie 19:19, 20 Sie 2006 |
|
A nie będzie czegoś takiego jak punkty przeznaczenia? Np kiedy dostajesz strzałą w głowę wykorzystujesz jeden punkt i w niespodziewany sposób strzała przelatuje obok.
|
|
|
|
|
Velo
..::Mistrz Shur'tugal-RPG::..
Dołączył: 18 Lut 2006
Posty: 1019
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Święte miasto (czyli Częstochowa)
|
Wysłany:
Nie 19:34, 20 Sie 2006 |
|
Cytat: |
A nie będzie czegoś takiego jak punkty przeznaczenia? Np kiedy dostajesz strzałą w głowę wykorzystujesz jeden punkt i w niespodziewany sposób strzała przelatuje obok. |
Nie. Coś takiego było w Wiedźminie ;>?
Cytat: |
Umieram bez odwołania? <: Czy tylko na czas jednej sesji.. <: |
Bez odwołania. Zachowujemy realizm w grze. Mistrz Gry nie będzie złośliwie próbował zaszkodzić postaciom, więc jeśli tylko gracze wykarzą się inteligencją, to ich podopieczni przeżyją.
Cytat: |
I druga rzecz. Wada 'Mroczne oblicze' nie jest nieco niwelowana przez wysoką siłę woli? |
Niestety nie. Działa niejako ponad wolą postaci.
|
|
|
|
|
|