Autor |
Wiadomość |
Katze
.::Murtagh's Guardian Angel::.(ExtraMod)
Dołączył: 18 Sty 2006
Posty: 4801
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: się biorą dzieci?
|
Wysłany:
Nie 19:36, 20 Sie 2006 |
|
Więc jeśli wybiorę wadę mroczne oblicze, mogę zakończyć zabawę już przy pierwszej sesji, jeśli na przykład zirytuje mnie oberżysta, czy strażnik.
Nie podoba mi się to. :\
|
|
|
|
|
|
|
Velo
..::Mistrz Shur'tugal-RPG::..
Dołączył: 18 Lut 2006
Posty: 1019
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Święte miasto (czyli Częstochowa)
|
Wysłany:
Nie 19:40, 20 Sie 2006 |
|
Przecierz mówiłem, że Mistrz Gry nie będzie prowokował sytuacji niemożliwych do przeżycia przez postać.
Twoja postać może dostać ataku szału i zaatakować barmana, albo strażnika, ale z dużym prawdopodobieństwem po prostu przyjaciele zaatakowanego porządnie cię obiją, albo trafisz do lochu. Jeśli zaś faktycznie podczas ataku gniewu kogoś zabijesz, to będziesz miała szansę uciec - jeśli dobrze to rozegrasz.
|
|
|
|
|
Katze
.::Murtagh's Guardian Angel::.(ExtraMod)
Dołączył: 18 Sty 2006
Posty: 4801
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: się biorą dzieci?
|
Wysłany:
Nie 20:01, 20 Sie 2006 |
|
No to jednak nie będzie jak w życiu. ;) W życiu nie jest tak sprawiedliwe. ;)
Jednak nadal uważam, że moc mrocznego oblicza powina być choć trochę determinowana siłą woli. Odrobinę. Mały ułamek, nieskończenie drobnej części... ;)
|
|
|
|
|
Velo
..::Mistrz Shur'tugal-RPG::..
Dołączył: 18 Lut 2006
Posty: 1019
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Święte miasto (czyli Częstochowa)
|
Wysłany:
Nie 20:20, 20 Sie 2006 |
|
Jest PRAWIE jak w życiu. Gdyby było DOKŁADNIE jak w życiu, to prawie żaden gracz nie doszedłby do czegokolwiek poważnego w grze .
I nie, ta wada nie będzie "neutralizowana" przez wolę .
|
|
|
|
|
Quazer
..::Senior Shur'tugal::..
Dołączył: 08 Lip 2006
Posty: 374
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Nie 20:37, 20 Sie 2006 |
|
A czy można zdobyć sojusznika w normalny sposób (np. ratując mu życie), czy trzeba go sobie wybrać jako zaleta?
|
|
|
|
|
Katze
.::Murtagh's Guardian Angel::.(ExtraMod)
Dołączył: 18 Sty 2006
Posty: 4801
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: się biorą dzieci?
|
Wysłany:
Nie 20:53, 20 Sie 2006 |
|
No to ostatnie pytanie i daję Ci spokój. Na dziś
Z tą wadą będę się zachowywać, jakbym w ogóle nie miała silnej woli, jeśli chodzi o sytuacje negatywne (w których generalnie jest najbardziej potrzebna)? <:
|
|
|
|
|
Velo
..::Mistrz Shur'tugal-RPG::..
Dołączył: 18 Lut 2006
Posty: 1019
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Święte miasto (czyli Częstochowa)
|
Wysłany:
Nie 21:08, 20 Sie 2006 |
|
Cytat: |
A czy można zdobyć sojusznika w normalny sposób (np. ratując mu życie), czy trzeba go sobie wybrać jako zaleta?
|
Oczywiście, że będzie można zyskać sojuszników w trakcie gry. Ba, można nawet zjednać się ze swoimi wrogami. Tyle tylko, że sojusznik "zaletowy" jest ci najbardziej oddany jak to jest możliwe, a wróg z listy wad zawsze pozostanie wrogiem - nawet, jeśli na jakiś czas będziecie musieli połączyć siły.
Cytat: |
No to ostatnie pytanie i daję Ci spokój. Na dziś
Z tą wadą będę się zachowywać, jakbym w ogóle nie miała silnej woli, jeśli chodzi o sytuacje negatywne (w których generalnie jest najbardziej potrzebna)? <: |
Nie. Możesz posiadając tą wadę utrzymywać kamienny spokój, gdy ktoś ciebie obraża, albo nawet gdy ktoś ci plunie w twarz. Ale jeśli po splunięciu wyciągnie jeszcze nóż... Wybuchy nie są częste, nie powodują ich też banalne sytuacje - wchodzisz w ten "gniewny" stan dopiero po przekroczeniu wyraźnej "granicy" frustracji. Nie bój się, że mimowolnie rzucisz się na karczmarza, gdy ten oszuka cię przy wydawaniu reszty .
|
|
|
|
|
Corwin
..::Super Shur'tugal::..
Dołączył: 28 Kwi 2006
Posty: 1123
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Nie 23:01, 20 Sie 2006 |
|
Kurde ja juz tezn ie wiem na co sie zdecydowac ... Velo poradzilbys cos ? bo chcialbym walczyc dwiema bronmi naraz (dwa miecze albo miecz i korbacz) i znac jako tkaie zasady walki ale chcialbym takze aby moja specjalizacja byla magia ... ;p ... pewnie najlpeiej nadaje sie magiczny wojownik ale wolalbym spytac Cie o zdanie i wiedzec co zaproponowalbys oprocz magicznego wojownika ...
p.s. ... przy okazji witam wszystkich po duuuuzszej nieobecnosci (oczywiscie tych co mnie znaja ) xD
p.p.s oo juz 21 sierpnia ... dokladnie 0:01
|
|
|
|
|
Velo
..::Mistrz Shur'tugal-RPG::..
Dołączył: 18 Lut 2006
Posty: 1019
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Święte miasto (czyli Częstochowa)
|
Wysłany:
Nie 23:37, 20 Sie 2006 |
|
Huh. Żeby względnie dobrze walczyć i posługiwać się magią... To tylko magiczny wojownik, magiczny zabójca i łowca nieumarłych... Oczywiście mógłbyś zacząć np. piechurem, albo gladiatorem i znaleźć odpowiedniego nauczyciela, a następnie nauczyć się magii, ale łatwiej zacząć którąś z wymienionych wyżej klas. Musisz starannie rozwarzyć co chcesz w grze robić (tj. poza walką ).
|
|
|
|
|
Allethar
..::Senior Shur'tugal::..
Dołączył: 21 Maj 2006
Posty: 221
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Z Vroengardu
|
Wysłany:
Pon 6:12, 21 Sie 2006 |
|
Następny magiczny wojownik :/
kurcze fajne te wady.
Ja wybrałem już. Magiczny wojownik półelf zalety szczęście, szlachetne pochodzenie i talent choć myślę jeszcze nad sojusznikiem. a wady:
antytalent wrogowie(4) i mroczne oblicze
|
|
|
|
|
Corwin
..::Super Shur'tugal::..
Dołączył: 28 Kwi 2006
Posty: 1123
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Pon 6:30, 21 Sie 2006 |
|
Wiecie co ... chyba jednak bede gral magiem ... wtedy magia bdzie rzeczywiscie moja specjalizacja, a od walki znajde sobie nauczyciela ... jak ktos nie bedfzie chcial mnie nauczyc to co tam ... unieruchomie go czarami i bede trenowal walke wrecz bojac go po ry...
|
|
|
|
|
Peter
.::Special Shur'tugal::. (Weteran forum)
Dołączył: 02 Maj 2006
Posty: 2384
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Ze świata Eo
|
Wysłany:
Pon 10:47, 21 Sie 2006 |
|
Jeszcze wszystkiego na 100% nie jestem pewien ale mniej więcej będzie to wyglądać tak:
Rasa: półelf
Profesja:Mistyczni Łucznik lub Łowca*
Frakcja:Wspólnota Kuasty,(ew. jeśli znajdę jajo to Jeźdźcy)**
Zalety:Mistyczny towarzysz,Szczęście,Talent
Wady:Mroczne Oblicze,Odsłonięta Dusza,Traumatyczne Przejścia
*- Velo radził mi Mistycznego Łucznika,ale po przestudiowaniu opisów tych profesji,dochodzę do wiosku,że chyba będę łowcą...
* -Tak się zastanawiam,jak będziemy mogli dostać się do jaja? Czy po wykonaniu jakiegoś trudnego zadania,czy może będzie oragnizowane zbiorowe przechodzenie obok jaja? Bo wątpie w taki scenariusz,że idę sobię drogą nagle BUM i przede mną leży jajo...
|
|
|
|
|
Katze
.::Murtagh's Guardian Angel::.(ExtraMod)
Dołączył: 18 Sty 2006
Posty: 4801
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: się biorą dzieci?
|
Wysłany:
Pon 10:55, 21 Sie 2006 |
|
@ Corwin: Policzkując go...
@ Eldest_Oromis: Nie możesz mieć jednocześnie zalety talent i wady antytalent...
Zdecydowałam się już na wady i zalety. Myślałam długo. I znowu coś wymyśliłam.
Z zestawem Opętanie, Mroczne ja, Sojusznik (2), Głębsze ja i Wyostrzone zmysły powinnam się czuć dobrze.
Tylko czy nie można mnie wyegzorcyzmować z opętania? Niekoniecznie sama muszę się do tego zgłosić, ale jakiś gorliwy kapłan się zorientuje, co we mnie siedzi, przygwoździ bez ostrzeżenia do podłogi i będzie próbował wypędzić 'złego ducha'?
Nno.. Velo, dzięki za cierpliwość.
|
Ostatnio zmieniony przez Katze dnia Pon 11:00, 21 Sie 2006, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
Peter
.::Special Shur'tugal::. (Weteran forum)
Dołączył: 02 Maj 2006
Posty: 2384
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Ze świata Eo
|
Wysłany:
Pon 11:00, 21 Sie 2006 |
|
Katze napisał: |
@ Eldest_Oromis: nie możesz mieć jednocześnie zalety talent i wady antytalent... |
A mnie się wydawało,że mogą być razem,ale nie mogą dotyczyć tej samej umiejętności...
|
|
|
|
|
Corwin
..::Super Shur'tugal::..
Dołączył: 28 Kwi 2006
Posty: 1123
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Pon 11:13, 21 Sie 2006 |
|
Katze napisał: |
@ Corwin: Policzkując go... |
Za co ... ?
Jeszcze sie nie zdecydowalem na wady i zalety ... gownie nie wiem jakie wady wybrac ale spokojnie ... jakos do tego dojde
|
|
|
|
|
Katze
.::Murtagh's Guardian Angel::.(ExtraMod)
Dołączył: 18 Sty 2006
Posty: 4801
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: się biorą dzieci?
|
Wysłany:
Pon 11:13, 21 Sie 2006 |
|
Masz rację, mój błąd. [:
Ale czemu antytalent zabiera tyle samo punktów, co daje talent, a jego koszt to tylko 1, nie trzy? o_O Bo bycie beztalenciem nie jest tak niezwykłe, jak bycie utalentowanym, czy jak?
@ Corwin: Policzkując tego, kogo unieruchomiłeś magią.
|
|
|
|
|
Corwin
..::Super Shur'tugal::..
Dołączył: 28 Kwi 2006
Posty: 1123
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Pon 11:22, 21 Sie 2006 |
|
Cytat: |
@ Corwin: Policzkując tego, kogo unieruchomiłeś magią. |
Aaaa ... a ja myslalem ze znowu mi sie oberwalo ;p
|
|
|
|
|
Mirza
..::Extreme Shur'tugal::..
Dołączył: 05 Mar 2006
Posty: 2999
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Mazury
|
Wysłany:
Pon 12:58, 21 Sie 2006 |
|
A już wybrałam wady i zalety pasujące do złodziejaszka obłożonego klątwą rodową.
Szczęście, zmysł zagrożenia, głębsze ja oraz nałóg (nie ma jak porządna kolejka fioletowej ) wrogowie 6 (przecież musze kogoś okradać, nie?) klątwa i odsłonięta dusza.
PS.: CORWIN!!!!!!!!!!!! KOPE LAT!!!!!!!!!!!!!!
|
|
|
|
|
Katze
.::Murtagh's Guardian Angel::.(ExtraMod)
Dołączył: 18 Sty 2006
Posty: 4801
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: się biorą dzieci?
|
Wysłany:
Pon 13:23, 21 Sie 2006 |
|
O, Mirza, jesteś 2 na plusie. Hm, ja się zastanawiałam nad klątwą, ale moje wady mi wystarczą. I tak mój bilans to +1.
|
|
|
|
|
Velo
..::Mistrz Shur'tugal-RPG::..
Dołączył: 18 Lut 2006
Posty: 1019
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Święte miasto (czyli Częstochowa)
|
Wysłany:
Pon 13:30, 21 Sie 2006 |
|
Cytat: |
Ale czemu antytalent zabiera tyle samo punktów, co daje talent, a jego koszt to tylko 1, nie trzy? o_O Bo bycie beztalenciem nie jest tak niezwykłe, jak bycie utalentowanym, czy jak? |
A bo widzisz, antytalent możesz sobie wrzucić do jakiejś niepotrzebnej umiejętności i jesteś jeden punkt do przodu .
|
|
|
|
|
Katze
.::Murtagh's Guardian Angel::.(ExtraMod)
Dołączył: 18 Sty 2006
Posty: 4801
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: się biorą dzieci?
|
Wysłany:
Pon 13:38, 21 Sie 2006 |
|
Myślałam, że nie wpadł na to i będzie się dało trochę dorobić... -_-
A co z tym nieszczęsnym opętaniem? <:
|
|
|
|
|
Corwin
..::Super Shur'tugal::..
Dołączył: 28 Kwi 2006
Posty: 1123
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Pon 13:44, 21 Sie 2006 |
|
Chyba wreszcie wybralem sobie zalety i wady ... jestem szczesliwy z tego powodu
|
|
|
|
|
Mirza
..::Extreme Shur'tugal::..
Dołączył: 05 Mar 2006
Posty: 2999
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Mazury
|
Wysłany:
Pon 13:46, 21 Sie 2006 |
|
Velo "niestety" myśli o wszystkim...
A czy będzie można nabawić się wady podczas gry? Np.: Galb/Vardeni dorwą się do ciebie zamkną w lochu i podadzą najwymyślniejszy torturom. To czy wtedy będzie +1 dodatkowo za traumatyczne przejścia i zmiana osobowości?
|
|
|
|
|
Corwin
..::Super Shur'tugal::..
Dołączył: 28 Kwi 2006
Posty: 1123
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Pon 13:51, 21 Sie 2006 |
|
Taa wtedy staneisz sie zadnym zemsty bezmozgowiem i bedziesz przemierzac cala kraine aby wziac na nim odwet (t.j. zabic ciateczna babke ze strony ojca swojego kata [ osoby ktora BEZPOSREDNIO Cie torturowala ])
Dobre pytanie choc pewnie odpowiedz bedzie twierdzaca bo jak to powiedzalas Mirza "Velo mysli o wszystkim "
|
|
|
|
|
Peter
.::Special Shur'tugal::. (Weteran forum)
Dołączył: 02 Maj 2006
Posty: 2384
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Ze świata Eo
|
Wysłany:
Pon 13:56, 21 Sie 2006 |
|
Mirza wiem,że łowcy to ludzie honoru,ale co tam będę wyjątkiem Jak znajdę Cię w tarawernie/karczmie/zajeździe/barze/piwiarni/winnicy/rowie/krzakach/pod płotem/gdziekolwiek indziej,z chęcią uwolnie Cię od ciężaru sakiewki Oczywiście po odpowiedniej ilości fioletowej
Corwin, witamy spowrotem! Faktycznie Kope Lat
|
Ostatnio zmieniony przez Peter dnia Pon 15:39, 21 Sie 2006, w całości zmieniany 2 razy
|
|
|
|
Katze
.::Murtagh's Guardian Angel::.(ExtraMod)
Dołączył: 18 Sty 2006
Posty: 4801
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: się biorą dzieci?
|
Wysłany:
Pon 14:03, 21 Sie 2006 |
|
Jeżeli w wypadku Mirzy odpowiedź będzie twierdząca, to egzorcyzmy u mnie powinny pomóc. Opętanie to nie piętno Cienia.
|
Ostatnio zmieniony przez Katze dnia Pon 14:04, 21 Sie 2006, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
Velo
..::Mistrz Shur'tugal-RPG::..
Dołączył: 18 Lut 2006
Posty: 1019
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Święte miasto (czyli Częstochowa)
|
Wysłany:
Pon 14:03, 21 Sie 2006 |
|
Cytat: |
A co z tym nieszczęsnym opętaniem? <: |
To nie jest "zwykłe" opętanie. Jesteś połączona z duchem przez całe życie i nic tego nie zmieni. Od razu powiem ci, że jest to zdecydowanie najcięższa z wad.
Cytat: |
A czy będzie można nabawić się wady podczas gry? Np.: Galb/Vardeni dorwą się do ciebie zamkną w lochu i podadzą najwymyślniejszy torturom. To czy wtedy będzie +1 dodatkowo za traumatyczne przejścia i zmiana osobowości? |
Cytat: |
Dobre pytanie choc pewnie odpowiedz bedzie twierdzaca |
No właśnie . Wady i zalety są trochę "płynne" i mogą zajść odnośnie nich rozmaite modyfikacje (sami widzieliście co spotkało Eragona). Niemniej owe modyfikacje to zjawiska unikatowe i będą się zdarzać bardz, ale to bardzo rzadko (a więc nie ma nawet po co ciągnąć tego tematu).
|
|
|
|
|
Katze
.::Murtagh's Guardian Angel::.(ExtraMod)
Dołączył: 18 Sty 2006
Posty: 4801
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: się biorą dzieci?
|
Wysłany:
Pon 14:05, 21 Sie 2006 |
|
No, trudno, trzeba nad sobą panować.
Z resztą, może ten duch nie dba o mnie, ale i nie chce mi zbytnio zaszkodzić.
|
|
|
|
|
Corwin
..::Super Shur'tugal::..
Dołączył: 28 Kwi 2006
Posty: 1123
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Pon 15:40, 21 Sie 2006 |
|
Dobra wiec na chwile obecna wyszlo mi z wad i zalet -1 ... ale wszystko sie moze zmienic
Prawdopodobnie bylo juz takie pytanie ale nie bardzo chce m isie szukac wiec jesli moge ... jaki atrybut jest odpowiedzalny za sile czarow itp. ?? ...
sila woli ??
|
|
|
|
|
Velo
..::Mistrz Shur'tugal-RPG::..
Dołączył: 18 Lut 2006
Posty: 1019
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Święte miasto (czyli Częstochowa)
|
Wysłany:
Pon 15:52, 21 Sie 2006 |
|
Cytat: |
Z resztą, może ten duch nie dba o mnie, ale i nie chce mi zbytnio zaszkodzić. |
Oczywiście zdajesz sobie sprawę, że ta wada jest taka droga nie przez żadne przeoczenie, co ;>?
Cytat: |
Prawdopodobnie bylo juz takie pytanie ale nie bardzo chce m isie szukac wiec jesli moge ... jaki atrybut jest odpowiedzalny za sile czarow itp. ?? ...
sila woli ?? |
Najczęściej inteligencja i siła woli (niedługo to wszysto rozpiszę).
|
|
|
|
|
|