Autor |
Wiadomość |
Corwin
..::Super Shur'tugal::..
Dołączył: 28 Kwi 2006
Posty: 1123
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Pią 17:34, 25 Sie 2006 |
|
Kolejna porcja pytan ... mam nadziej ze sie nie obrazisz Velo
1. Jak wyglada sytuacja z nauka umiejetnosci od innych graczy? Czy osoba od której chce się uczyć musi mieć daną umiejętność rozwiniętą do jakiegoś konkretnego poziomu ... ??
2. Jeszczep ytanie odnoścnie premii do umiejętności . Czy jeśli np. grając elfem mam premię +5 do czujności, a w profesji nie mam tej umiejętności to czy ona przepada, czy automatycznie ucze się jej?
To samo pytanie tylko z premiami z zalety "Głębsze Ja". Co będzie jeśli nie posiadam "cichego poruszania",a zmienię się w cienistą panterę, która ma +40 do tejże umiejętności??
EDIT:
Aha i jeszcze jedno
3. Czy na chwilę obecną możesz powiedzieć jak się będą miały modyfikatory z cech do umiejętności ??)
|
|
|
|
|
|
|
Velo
..::Mistrz Shur'tugal-RPG::..
Dołączył: 18 Lut 2006
Posty: 1019
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Święte miasto (czyli Częstochowa)
|
Wysłany:
Pią 19:54, 25 Sie 2006 |
|
Cytat: |
1. Jak wyglada sytuacja z nauka umiejetnosci od innych graczy? Czy osoba od której chce się uczyć musi mieć daną umiejętność rozwiniętą do jakiegoś konkretnego poziomu ... ?? |
Gracze muszą odegrać trening. To, ile ów trening da, zalerzy od sposobu w jaki to odegrają - jeśli będą to robić kiepsko, wtedy i mizerne będę wyniki nauki. Jeśli odegrają to zaś bardzo dobrze, to jedna postać będzie w stanie wyuczyć się danej umiejętności do tego samego poziomu, co gracz.
Cytat: |
2. Jeszczep ytanie odnoścnie premii do umiejętności . Czy jeśli np. grając elfem mam premię +5 do czujności, a w profesji nie mam tej umiejętności to czy ona przepada, czy automatycznie ucze się jej?
To samo pytanie tylko z premiami z zalety "Głębsze Ja". Co będzie jeśli nie posiadam "cichego poruszania",a zmienię się w cienistą panterę, która ma +40 do tejże umiejętności?? |
Nie. Z takich umiejętności może korzystać każdy. W końcu nawet bez specjalnego treningu można próbować się skradać, nasłuchiwać, robić uniki, czy choćby machać ciężkim toporem. Jeśli jednak gracz zechce daną umiejętność rozwinąć dalej, to będzie musiał odpowiednio ją wypraktykować - sztuką jest bowiem wyostrzyć swoją czujność do tego stopnia, aby móc usłyszeć skradającego się kota.
|
|
|
|
|
Allethar
..::Senior Shur'tugal::..
Dołączył: 21 Maj 2006
Posty: 221
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Z Vroengardu
|
Wysłany:
Nie 10:49, 27 Sie 2006 |
|
Kurcze cos cicho sie zrobilo. Velo jak tam postęp prac??
Jakby były sesje dla mnie lepiej jest rano bo wtedy mam czas. znaczy w weekendy a w normalne dni to lepiej żeby nie było bo niemam czasu
|
|
|
|
|
Mormon
.::Special Shur'tugal::. (Weteran forum)
Dołączył: 09 Sty 2006
Posty: 2678
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Lublin
|
Wysłany:
Pon 7:24, 28 Sie 2006 |
|
Cóż... Cieszy mnie, że nie zaczęliście beze mnie... Ale spodziewałem się trochę większego postępu...
Mniemam Velo, że reszty po prostu nie wrzuciłeś na forum..(?)
|
|
|
|
|
AoM
..::Kyrielejson::.. (ExtraMod)
Dołączył: 19 Cze 2006
Posty: 5461
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: tam gdzie diabeł mówi dobranoc...
|
Wysłany:
Pon 8:36, 28 Sie 2006 |
|
Nom... też sie cieszę, że jeszcze nie zaczęliście. Nie wybaczyłabym sobie gdybym przegapiła jakąś sesje.
|
|
|
|
|
Peter
.::Special Shur'tugal::. (Weteran forum)
Dołączył: 02 Maj 2006
Posty: 2384
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Ze świata Eo
|
Wysłany:
Pon 11:02, 28 Sie 2006 |
|
Muszę zadać to pytanie:
Velo skończysz przed rozpoczęciem roku szkolengo?
|
|
|
|
|
AoM
..::Kyrielejson::.. (ExtraMod)
Dołączył: 19 Cze 2006
Posty: 5461
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: tam gdzie diabeł mówi dobranoc...
|
Wysłany:
Pon 12:00, 28 Sie 2006 |
|
A z tymn wyliczaniem wad i zalet to kto mnie oświeci? Bo mi się dzisiaj mózg przegrzał i nie rozumiem o co w tym chodzi...
|
|
|
|
|
Peter
.::Special Shur'tugal::. (Weteran forum)
Dołączył: 02 Maj 2006
Posty: 2384
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Ze świata Eo
|
Wysłany:
Pon 12:22, 28 Sie 2006 |
|
Więc tak,masz listę wad i zalet.Wybierasz sobie kilka wad i zalet.Obok nich jest umieszczona liczba punktów umiejętności.Za zalety płacisz punktami,a za wady dostajesz je.
|
|
|
|
|
Quazer
..::Senior Shur'tugal::..
Dołączył: 08 Lip 2006
Posty: 374
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Pon 12:48, 28 Sie 2006 |
|
Peter napisał: |
Więc tak,masz listę wad i zalet.Wybierasz sobie kilka wad i zalet.Obok nich jest umieszczona liczba punktów umiejętności.Za zalety płacisz punktami,a za wady dostajesz je. |
Cytat: |
Notka - liczba za każdą zaletą oznacza liczbę punktów cech, którą trzeba na nią poświęcić. |
Punkty cech a nie umiejętności. To jest dość duża różnica.
|
|
|
|
|
AoM
..::Kyrielejson::.. (ExtraMod)
Dołączył: 19 Cze 2006
Posty: 5461
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: tam gdzie diabeł mówi dobranoc...
|
Wysłany:
Pon 17:04, 28 Sie 2006 |
|
No to moja postać wygląda jak na razie mniej więcej tak:
Rasa: człowiek
Frakcja: Surda
Profesja: Magiczny wojownik
Zalety: Sojusznicy(2), Szlachetne pochodzenie(1), Zmysł zagrożenia(3), Talent(3)
Wady: Wrogowie(2), Mroczne oblicze(3), Traumatyczne przejścia(1)
Z tego mi wychodzi, że mam aktualnie +3. Aczkolwiek nie wiem czy nie mam za dużo.
|
|
|
|
|
Peter
.::Special Shur'tugal::. (Weteran forum)
Dołączył: 02 Maj 2006
Posty: 2384
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Ze świata Eo
|
Wysłany:
Pon 17:14, 28 Sie 2006 |
|
Ja będę mieć:
Rasa:Półefl
Profesja:Łowca
Frakcja:Wspólnowt Kuasty,ale zastanawiam się też nad neutralnością
Zalety:Mistyczny towarzysz,Szczęście
Wady:Mroczne oblicze,Antytalent,Przekleństwo
I tak wychodzi mi -4
A i z racji wszechstronności weżnę jeszczę magię żywiołów.
|
|
|
|
|
AoM
..::Kyrielejson::.. (ExtraMod)
Dołączył: 19 Cze 2006
Posty: 5461
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: tam gdzie diabeł mówi dobranoc...
|
Wysłany:
Pon 17:16, 28 Sie 2006 |
|
Ja z wszechstronności to może wezmę ze sobą albo tworzenie magicznych tatuaży albo jedną z umiejętności skrytobójcy. Skradanie z zażynaniem Tylko nie pamiętam jak się to nazywa. W PoP 3 nosi to nazwę Speed Kill
|
|
|
|
|
Katze
.::Murtagh's Guardian Angel::.(ExtraMod)
Dołączył: 18 Sty 2006
Posty: 4801
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: się biorą dzieci?
|
Wysłany:
Pon 17:23, 28 Sie 2006 |
|
AoM, nie masz +3, tylko -3. Punkty przy zaletach są odejmowane, przy wadach - dodawane. Z zalet wychodzi Ci -9, z wad +6, to daje -3... Ale, że do rozdania masz podstawowo jeszcze 5 punktów, to w ogólnym rozrachunku do swoich cech (Krok trzeci w topicu Tworzenie postaci) możesz dodać 2 punkty... C:
|
|
|
|
|
AoM
..::Kyrielejson::.. (ExtraMod)
Dołączył: 19 Cze 2006
Posty: 5461
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: tam gdzie diabeł mówi dobranoc...
|
Wysłany:
Pon 17:25, 28 Sie 2006 |
|
Do tych cech na górze co wymieniłam? Czy do umiejętności?
|
|
|
|
|
Katze
.::Murtagh's Guardian Angel::.(ExtraMod)
Dołączył: 18 Sty 2006
Posty: 4801
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: się biorą dzieci?
|
Wysłany:
Pon 17:29, 28 Sie 2006 |
|
CECH, do punktów CECH, podałam link przecież... Tam i tak jest wszystko wyjaśnione.
|
|
|
|
|
AoM
..::Kyrielejson::.. (ExtraMod)
Dołączył: 19 Cze 2006
Posty: 5461
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: tam gdzie diabeł mówi dobranoc...
|
Wysłany:
Pon 17:33, 28 Sie 2006 |
|
Wybacz U mnie dzisiaj wyjątkowo kiepsko z myśleniem. Ale już rozumiem.
|
|
|
|
|
Peter
.::Special Shur'tugal::. (Weteran forum)
Dołączył: 02 Maj 2006
Posty: 2384
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Ze świata Eo
|
Wysłany:
Pon 17:39, 28 Sie 2006 |
|
Kurczę za dużo mi wyszło punktów na minusie,więc zmiany:
Zalety:Mistyczny towarzysz,Przeczucia
Wady:Mroczne oblicze,Klątwa, Odsłonięta dusza
|
|
|
|
|
AoM
..::Kyrielejson::.. (ExtraMod)
Dołączył: 19 Cze 2006
Posty: 5461
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: tam gdzie diabeł mówi dobranoc...
|
Wysłany:
Pon 17:41, 28 Sie 2006 |
|
A nie możesz dodać sobie po prostu jeszcze jednej zalety? Ja mam cztery.
Zastanawiam czy nie dodać sobie jeszcze jednej wady... Jak choćby klątwy.
|
|
|
|
|
Peter
.::Special Shur'tugal::. (Weteran forum)
Dołączył: 02 Maj 2006
Posty: 2384
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Ze świata Eo
|
Wysłany:
Pon 17:54, 28 Sie 2006 |
|
Nie mogę AoM,bo chcę jeszcze podbić niektóre cechy postaci...
|
|
|
|
|
AoM
..::Kyrielejson::.. (ExtraMod)
Dołączył: 19 Cze 2006
Posty: 5461
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: tam gdzie diabeł mówi dobranoc...
|
Wysłany:
Pon 18:10, 28 Sie 2006 |
|
|
|
|
Alveaner
..::Guru Shur'tugal::.. (Mod)
Dołączył: 06 Lut 2006
Posty: 1999
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: ul. 665 - sąsiad Szatana
|
Wysłany:
Pon 18:24, 28 Sie 2006 |
|
Matko, tak to czytam i czytam i mi się mózg lasuje, chyba nie nadaję się do obliczania punktów cech itp.
Ale moja postać chyba będzie wyglądać mniej więcej tak:
Rasa: Półelfka
Profesja: Magiczny Zabójca
Frakcja: Neutralność
Zalety:
Szlachetne pochodzenie (1)
Wyostrzone zmysły (2)
Przeczucia (2)
Zmysł zagrożenia (3)
Wady:
Traumatyczne przejścia (1)
Mroczne oblicze (3)
Antytalent (1)
Odsłonięta dusza (3)
Tylko nie jestem pewna czy to się do końca opłaca, a wy jak myślicie?
|
Ostatnio zmieniony przez Alveaner dnia Pon 18:36, 28 Sie 2006, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
Peter
.::Special Shur'tugal::. (Weteran forum)
Dołączył: 02 Maj 2006
Posty: 2384
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Ze świata Eo
|
Wysłany:
Pon 18:28, 28 Sie 2006 |
|
Jak dla mnie to się opłaca będziesz miała pięć punktów cech jeszcze do rozdania.Możesz więc dodać sobie jeszcze jakąś zaletę albo podbić cechy postaci.Chyba,że źle policzyłem...
|
|
|
|
|
AoM
..::Kyrielejson::.. (ExtraMod)
Dołączył: 19 Cze 2006
Posty: 5461
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: tam gdzie diabeł mówi dobranoc...
|
Wysłany:
Pon 18:34, 28 Sie 2006 |
|
No... Opłaca się jak diabli. Tylko ine chciałabym żeby cię na mnie wysłali dla twojego jak i mojego dobra
|
|
|
|
|
Alveaner
..::Guru Shur'tugal::.. (Mod)
Dołączył: 06 Lut 2006
Posty: 1999
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: ul. 665 - sąsiad Szatana
|
Wysłany:
Pon 18:36, 28 Sie 2006 |
|
Mam jeszcze jeden problem wygrzebałam ok. 47 imion dla mojej postaci i nie mogę się zdecydować.
|
|
|
|
|
Peter
.::Special Shur'tugal::. (Weteran forum)
Dołączył: 02 Maj 2006
Posty: 2384
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Ze świata Eo
|
Wysłany:
Pon 18:39, 28 Sie 2006 |
|
Ja jeszcze nie wiem jak nazwę swoją postać Mam za to imię dla swojego mistycznego towarzysza,ognistego ptaka,a mnianowicie Bringsir
|
|
|
|
|
AoM
..::Kyrielejson::.. (ExtraMod)
Dołączył: 19 Cze 2006
Posty: 5461
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: tam gdzie diabeł mówi dobranoc...
|
Wysłany:
Pon 18:42, 28 Sie 2006 |
|
A ja dla siebie dam... Lina Tylko nazwisko musze jakieś fajowe wymyślić.
|
|
|
|
|
Katze
.::Murtagh's Guardian Angel::.(ExtraMod)
Dołączył: 18 Sty 2006
Posty: 4801
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: się biorą dzieci?
|
Wysłany:
Pon 18:54, 28 Sie 2006 |
|
Alveaner, masz z tego rozrachunku +2 punkty, w sumie więc 7 punktów do rozdania na cechy. Jest dobrze. (: A jeśli chodzi o imiona, możesz mi posłać PW, pomogę Ci wybrać jeśli chcesz. (: Lllubię wybierać imiona. (;
|
|
|
|
|
Peter
.::Special Shur'tugal::. (Weteran forum)
Dołączył: 02 Maj 2006
Posty: 2384
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Ze świata Eo
|
Wysłany:
Pon 18:56, 28 Sie 2006 |
|
Jak chcesz to mi też możesz przesłać,też może coś doradzę...
|
|
|
|
|
Elessar
..::Super Shur'tugal::..
Dołączył: 03 Mar 2006
Posty: 917
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Minas Tirith
|
Wysłany:
Pon 19:03, 28 Sie 2006 |
|
A ja będe:
Imię: Elessar
Rasa: Elf
Frakcja: Elfy
Profesja Magiczny Wojownik
Wady:
-Mroczne oblicze +3
-Wrogowie (chyba 6) +6
-Klątwa +4
-Odsłonięta dusza +3
Zalety:
-Głębsze ja -6
-Zmysł zagrożenia -3
-Sczęście -4
-kontrolowanie pogody -3
|
|
|
|
|
Peter
.::Special Shur'tugal::. (Weteran forum)
Dołączył: 02 Maj 2006
Posty: 2384
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Ze świata Eo
|
Wysłany:
Pon 19:05, 28 Sie 2006 |
|
Moja postać będzie się najpewniej nazywała Glathel
|
|
|
|
|
|