Forum Saphira.fora.pl Strona Główna  
 FAQ  •  Szukaj  •  Użytkownicy  •  Grupy •  Galerie   •  Rejestracja  •  Profil  •  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  •  Zaloguj
 Dyskusja o grze Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiekTen temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Autor Wiadomość
Velo
..::Mistrz Shur'tugal-RPG::..
..::Mistrz Shur'tugal-RPG::..



Dołączył: 18 Lut 2006
Posty: 1019 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Święte miasto (czyli Częstochowa)

PostWysłany: Śro 20:43, 13 Wrz 2006 Powrót do góry

Zawsze wiedziałem, że krytyk czepia się wszystkiego z większą determinacją niż przysłowiowy tonący (ten od brzytwy).



Cytat:
a velo duchy zwierzat :D sa ??


Tak, ale na wezwania czarnoksiężników odpowiadają z reguły duchy "inteligętnych" istot tj. ludzi, elfów, krasnoludów, magicznych bestii, wymarłych ras itp.

Cytat:
i czy moge zastawic pulapke w ten sposob : postawie kilka magicznych kamieni z poterznymi duchami i kiedy zblizy sie armia nieprzyjaciela owolnie duchy i one zrobia z nimi porzadek :)
istnieje taka mozliwosc ??


Tak, ale jest to mało skuteczne. O wiele większe zniszczenia uczyniłbyś wykorzystując zamknięte w kamieniach duchy do odpowiednio dobranych zaklęć.

Cytat:
i czy stalem sie upierdliwy ?? :D (bardzo mi na tym zalezy :D )


Tak - dzięki twoim usilnym staraniom; niemniej dla mnie nie robi to większej różnicy.[/quote]
Zobacz profil autora
Becik
..::Elva's Protector::..(ExtraMod)
..::Elva's Protector::..(ExtraMod)



Dołączył: 31 Gru 2005
Posty: 2115 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: z piekła :P

PostWysłany: Śro 20:49, 13 Wrz 2006 Powrót do góry

wiem wszyscy sa upiedliwi :D
Zobacz profil autora
Velo
..::Mistrz Shur'tugal-RPG::..
..::Mistrz Shur'tugal-RPG::..



Dołączył: 18 Lut 2006
Posty: 1019 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Święte miasto (czyli Częstochowa)

PostWysłany: Śro 22:19, 13 Wrz 2006 Powrót do góry

I pierwsze drzewko z planowanego lasu zwanego umiejętnościami specjalnymi zostało posadzone (jak zapewne zauważyliście konwencja umiejętności specjalnych uległa gruntownej modernizacji)... Cała ta szopka powoli chyli się ku końcowi - po ukończeniu umiejętności specjalnych zabiorę się za zaktualizowanie wszystkich profesji i... To by było na tyle ;). Wszystkie niezmiernie potrzebne, aczkolwiek nie niezbędne pozycje pokroju listy ekwipunku, bestiariusza, poradników dla graczy i MG itp. zostaną systematycznie dodawane podczas trwania rozgrywki - dzięki temu zaoszczędzimy wiele czasu (przez wszystkie zmiany w założeniach prace nad systemem niebotycznie się przeciągnęły i moim priorytetem jest przyśpieszenie startu), który będziemy mogli poświęcić na samą grę (choć część czasu zamiast na grę zostanie przeze mnie spożytkowane na dokańczanie wspomnianych już elementów)...
Możecie już więc powolutku zaczynać myśleć nad swoimi postaciami - bynajmniej nie chodzi mi tu jedynie o mechaniczne dane, lecz o sposób, w jaki będziecie je odgrywać.
Zobacz profil autora
Mormon
.::Special Shur'tugal::. (Weteran forum)
.::Special Shur'tugal::. (Weteran forum)



Dołączył: 09 Sty 2006
Posty: 2678 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Lublin

PostWysłany: Czw 11:47, 14 Wrz 2006 Powrót do góry

Niczego innego się po Tobie nie spodziewałem. Piękne przemówienie.
Zobacz profil autora
Peter
.::Special Shur'tugal::. (Weteran forum)
.::Special Shur'tugal::. (Weteran forum)



Dołączył: 02 Maj 2006
Posty: 2384 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Ze świata Eo

PostWysłany: Czw 14:25, 14 Wrz 2006 Powrót do góry

Dzisiaj 14 września...Jesli prace idą w tak szybkim tempie,to chyba możemy spodziewać się wielkiego otwarcia S-RPG jeszcze przed końcem wrzesnia... :)
Brawa dla Velo! ;)
Zobacz profil autora
Kani
..::Guru Shur'tugal::.. (Mod)
..::Guru Shur'tugal::.. (Mod)



Dołączył: 13 Sty 2006
Posty: 1926 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Zgadnij

PostWysłany: Czw 14:50, 14 Wrz 2006 Powrót do góry

Brawa, brawa, tylko pogratulować!!!!! Ja bym wymiękł po tygodniu!
Zobacz profil autora
Becik
..::Elva's Protector::..(ExtraMod)
..::Elva's Protector::..(ExtraMod)



Dołączył: 31 Gru 2005
Posty: 2115 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: z piekła :P

PostWysłany: Czw 15:24, 14 Wrz 2006 Powrót do góry

phy :P ja myslalem ze skonczysz dwa dni temu :P

zart :D ciesze sie :P
Zobacz profil autora
Mirza
..::Extreme Shur'tugal::..
..::Extreme Shur'tugal::..



Dołączył: 05 Mar 2006
Posty: 2999 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Mazury

PostWysłany: Pią 18:17, 15 Wrz 2006 Powrót do góry

Chyba wszyscy się cieszą :P

A u mnie postać jest prawie gotowa... :ym:
Zobacz profil autora
Mormon
.::Special Shur'tugal::. (Weteran forum)
.::Special Shur'tugal::. (Weteran forum)



Dołączył: 09 Sty 2006
Posty: 2678 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Lublin

PostWysłany: Pią 18:54, 15 Wrz 2006 Powrót do góry

Prawie? Chyba uwzględniłaś w tym, że profesje zostaną przewrócone do góry nogami..?
Chyba, że bardziej zależy Ci na charakterze itd. niż na umiejętnościach..? :P
Zobacz profil autora
Mirza
..::Extreme Shur'tugal::..
..::Extreme Shur'tugal::..



Dołączył: 05 Mar 2006
Posty: 2999 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Mazury

PostWysłany: Pią 19:14, 15 Wrz 2006 Powrót do góry

Otóż, aczkolwiek, albowiem, że właśnie dlatego napisałam prawie. A i tak będę złodziejką. :lol: i nic tego nie zmieni. O.
Zobacz profil autora
Allethar
..::Senior Shur'tugal::..
..::Senior Shur'tugal::..



Dołączył: 21 Maj 2006
Posty: 221 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Z Vroengardu

PostWysłany: Sob 6:24, 16 Wrz 2006 Powrót do góry

Szkoda ze Velo nie skonczyl na moje urodzinki 14 wrzesnia :)
Zobacz profil autora
Mormon
.::Special Shur'tugal::. (Weteran forum)
.::Special Shur'tugal::. (Weteran forum)



Dołączył: 09 Sty 2006
Posty: 2678 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Lublin

PostWysłany: Sob 15:50, 16 Wrz 2006 Powrót do góry

Ajajaj... Atak z drugiej ręki -30? Za co, Velo?
Zobacz profil autora
Velo
..::Mistrz Shur'tugal-RPG::..
..::Mistrz Shur'tugal-RPG::..



Dołączył: 18 Lut 2006
Posty: 1019 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Święte miasto (czyli Częstochowa)

PostWysłany: Sob 16:19, 16 Wrz 2006 Powrót do góry

Czyżby przemawiała przez ciebie panika?
Gdybym nie dał tej kary, to wszyscy lataliby z dwoma broniami w rękach...
Zobacz profil autora
Mormon
.::Special Shur'tugal::. (Weteran forum)
.::Special Shur'tugal::. (Weteran forum)



Dołączył: 09 Sty 2006
Posty: 2678 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Lublin

PostWysłany: Sob 16:49, 16 Wrz 2006 Powrót do góry

A gdzieżby tam panika. Żal i niedowierzanie. A ja chciałem używać dwóch sejmitarów tylko z zamiłowania i dla celów fabularnych... Ale nie mogę sobie pozwolić na takie minusy...
Zobacz profil autora
Velo
..::Mistrz Shur'tugal-RPG::..
..::Mistrz Shur'tugal-RPG::..



Dołączył: 18 Lut 2006
Posty: 1019 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Święte miasto (czyli Częstochowa)

PostWysłany: Sob 16:56, 16 Wrz 2006 Powrót do góry

Tą karę można obniżyć korzystając z "oburęczności" albo po prostu używając lekką broń w drugiej ręce (np. sztylet, bądź krótki miecz). Ostatecznie po wyuczeniu się walki dwoma rodzajami broni kary są zdecydowanie bardziej "zniosłe". Poza tym -30 i tak odnosi się do broni w drugiej ręce. Pierwsza ma trzykrotnie mniejszą karę.
Zobacz profil autora
Enigmatyczna
..::LOMptcMssm's Head::..(ExtraMod)
..::LOMptcMssm's Head::..(ExtraMod)



Dołączył: 01 Lut 2006
Posty: 4068 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: że znowu.

PostWysłany: Nie 14:15, 17 Wrz 2006 Powrót do góry

Velo, może wpadło takie pytanie, ale w jak duży sposób wady będą utrudniać grę? :ym: Po prostu nie mam pojęcia, w jaki sposób wszystko sobie dopasowac, żeby wyszło jako tako. xPP
Zobacz profil autora
Peter
.::Special Shur'tugal::. (Weteran forum)
.::Special Shur'tugal::. (Weteran forum)



Dołączył: 02 Maj 2006
Posty: 2384 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Ze świata Eo

PostWysłany: Nie 15:20, 17 Wrz 2006 Powrót do góry

Ja się zaczynam bać,na myśl o tym co Velo zrobi z profesjami :lol: Gdyby po przemianach nie za bardzo podobał mi się Łowca,zostaje jeszcze Druid i Mistyczny łucznik :)
Zobacz profil autora
Velo
..::Mistrz Shur'tugal-RPG::..
..::Mistrz Shur'tugal-RPG::..



Dołączył: 18 Lut 2006
Posty: 1019 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Święte miasto (czyli Częstochowa)

PostWysłany: Nie 15:36, 17 Wrz 2006 Powrót do góry

Enigmatyczna napisał:
Velo, może wpadło takie pytanie, ale w jak duży sposób wady będą utrudniać grę? :ym: Po prostu nie mam pojęcia, w jaki sposób wszystko sobie dopasowac, żeby wyszło jako tako. xPP


Z pewnością odczujesz wszystkie swoje wady, z tym że te "drobniejsze" będą ci tylko nieznacznie przeszkadzać, a te "większe" zmienią życie twojej postaci w koszmar. Tak to wygląda w dużym skrócie ;)...
Zobacz profil autora
Allethar
..::Senior Shur'tugal::..
..::Senior Shur'tugal::..



Dołączył: 21 Maj 2006
Posty: 221 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Z Vroengardu

PostWysłany: Nie 15:38, 17 Wrz 2006 Powrót do góry

o kurcze to moze zastanowmy sie zanim wezmiemy sobie te wady np ja zadnej wielkiej niechce brac oprocz wroga na 6 ale zalety beda to jakos zrownowazac nie?? np jak bede mial sojusznika-ojca na 2 poziomie
Zobacz profil autora
Peter
.::Special Shur'tugal::. (Weteran forum)
.::Special Shur'tugal::. (Weteran forum)



Dołączył: 02 Maj 2006
Posty: 2384 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Ze świata Eo

PostWysłany: Nie 15:43, 17 Wrz 2006 Powrót do góry

Właśnie dla tego wziąłem sobie kilka wad mniejszych i jedną zaletę,ale za to potężną :]
Zobacz profil autora
Enigmatyczna
..::LOMptcMssm's Head::..(ExtraMod)
..::LOMptcMssm's Head::..(ExtraMod)



Dołączył: 01 Lut 2006
Posty: 4068 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: że znowu.

PostWysłany: Nie 15:48, 17 Wrz 2006 Powrót do góry

Mi został niestety tylko 1 punkt z przydziału wad i zalet.
A buuu! :(

Velo - ufff... a już chciałam wziąć opętanie. :ym:
Zobacz profil autora
filozof (podwórkowy)
..::Guru Shur'tugal::.. (Mod)
..::Guru Shur'tugal::.. (Mod)



Dołączył: 28 Mar 2006
Posty: 1410 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: minas ithil

PostWysłany: Nie 19:58, 17 Wrz 2006 Powrót do góry

Ja tam nie mam z tym problemów.
Zobacz profil autora
Becik
..::Elva's Protector::..(ExtraMod)
..::Elva's Protector::..(ExtraMod)



Dołączył: 31 Gru 2005
Posty: 2115 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: z piekła :P

PostWysłany: Nie 20:05, 17 Wrz 2006 Powrót do góry

mua tez nie :) mua sie ciesz :P i denerwuje :P bo nie ma jeszcze umiejetnosci specjalnejj do magi :P lub czarnej magi :P jesli beda odzielnie :P (i jesli wogule beda :D )
Zobacz profil autora
Katze
.::Murtagh's Guardian Angel::.(ExtraMod)
.::Murtagh's Guardian Angel::.(ExtraMod)



Dołączył: 18 Sty 2006
Posty: 4801 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: się biorą dzieci?

PostWysłany: Pon 6:33, 18 Wrz 2006 Powrót do góry

Ha, ja też jeszcze nie wybrałam umiejętności specjalnej... Co polecacie? :ym:
Zobacz profil autora
Mormon
.::Special Shur'tugal::. (Weteran forum)
.::Special Shur'tugal::. (Weteran forum)



Dołączył: 09 Sty 2006
Posty: 2678 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Lublin

PostWysłany: Pon 7:44, 18 Wrz 2006 Powrót do góry

? OCB, przecież nie wybieramy umiejętności, tylko profesje... :cool:
Zobacz profil autora
Velo
..::Mistrz Shur'tugal-RPG::..
..::Mistrz Shur'tugal-RPG::..



Dołączył: 18 Lut 2006
Posty: 1019 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Święte miasto (czyli Częstochowa)

PostWysłany: Pon 12:26, 18 Wrz 2006 Powrót do góry

Ściśle rzecz ujmując: wybieracie profesje, a każdej z nich będą przyporządkowane dwie dziedziny umiejętności specjalnych, z których wy będziecie mogli wybrać cztery wspomniane umiejętności specjalne (oczywiście z czasem postać będzie mogła się nauczyć innych umiejętności specjalnych, ze wszystkich dziedzin dostępnych w grze).
Zobacz profil autora
Enigmatyczna
..::LOMptcMssm's Head::..(ExtraMod)
..::LOMptcMssm's Head::..(ExtraMod)



Dołączył: 01 Lut 2006
Posty: 4068 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: że znowu.

PostWysłany: Pon 14:06, 18 Wrz 2006 Powrót do góry

Tyle dobrze.
I tak nie wiem co wziąć, leżę jeszcze nawet na cechach.
Zobacz profil autora
Mormon
.::Special Shur'tugal::. (Weteran forum)
.::Special Shur'tugal::. (Weteran forum)



Dołączył: 09 Sty 2006
Posty: 2678 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Lublin

PostWysłany: Pon 17:53, 18 Wrz 2006 Powrót do góry

Za dużo się uczysz... :]
Velo, czyli w profesjach praktycznie wszystkie umiejętności specjalne zostaną wywalone..?
Acha, jeszcze jedno: umiejętności specjalne same w sobie nie rozwijają się na kolejne poziomy, jak standardowe..? Po prostu je opanowujemy?
Zobacz profil autora
Velo
..::Mistrz Shur'tugal-RPG::..
..::Mistrz Shur'tugal-RPG::..



Dołączył: 18 Lut 2006
Posty: 1019 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Święte miasto (czyli Częstochowa)

PostWysłany: Pon 19:37, 18 Wrz 2006 Powrót do góry

Cytat:
Velo, czyli w profesjach praktycznie wszystkie umiejętności specjalne zostaną wywalone..?


Tak. Każda profesja dostanie jednak jedną, jedyną w swoim rodzaju umiejętność specjalną.

Cytat:
Acha, jeszcze jedno: umiejętności specjalne same w sobie nie rozwijają się na kolejne poziomy, jak standardowe..? Po prostu je opanowujemy?


Tak.
Zobacz profil autora
Katze
.::Murtagh's Guardian Angel::.(ExtraMod)
.::Murtagh's Guardian Angel::.(ExtraMod)



Dołączył: 18 Sty 2006
Posty: 4801 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: się biorą dzieci?

PostWysłany: Wto 16:10, 19 Wrz 2006 Powrót do góry

Dobra, mój błąd... :P Umiejętności dodatkowej nie wybrałam. I nie wiem, co wybrać. [:
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:      
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiekTen temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi


 Skocz do:   



Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001/3 phpBB Group :: FI Theme :: Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)