Autor |
Wiadomość |
Velo
..::Mistrz Shur'tugal-RPG::..
Dołączył: 18 Lut 2006
Posty: 1019
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Święte miasto (czyli Częstochowa)
|
Wysłany:
Śro 20:43, 13 Wrz 2006 |
|
Zawsze wiedziałem, że krytyk czepia się wszystkiego z większą determinacją niż przysłowiowy tonący (ten od brzytwy).
Cytat: |
a velo duchy zwierzat sa ?? |
Tak, ale na wezwania czarnoksiężników odpowiadają z reguły duchy "inteligętnych" istot tj. ludzi, elfów, krasnoludów, magicznych bestii, wymarłych ras itp.
Cytat: |
i czy moge zastawic pulapke w ten sposob : postawie kilka magicznych kamieni z poterznymi duchami i kiedy zblizy sie armia nieprzyjaciela owolnie duchy i one zrobia z nimi porzadek
istnieje taka mozliwosc ?? |
Tak, ale jest to mało skuteczne. O wiele większe zniszczenia uczyniłbyś wykorzystując zamknięte w kamieniach duchy do odpowiednio dobranych zaklęć.
Cytat: |
i czy stalem sie upierdliwy ?? (bardzo mi na tym zalezy ) |
Tak - dzięki twoim usilnym staraniom; niemniej dla mnie nie robi to większej różnicy.[/quote]
|
|
|
|
|
|
|
Becik
..::Elva's Protector::..(ExtraMod)
Dołączył: 31 Gru 2005
Posty: 2115
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: z piekła :P
|
Wysłany:
Śro 20:49, 13 Wrz 2006 |
|
wiem wszyscy sa upiedliwi
|
|
|
|
|
Velo
..::Mistrz Shur'tugal-RPG::..
Dołączył: 18 Lut 2006
Posty: 1019
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Święte miasto (czyli Częstochowa)
|
Wysłany:
Śro 22:19, 13 Wrz 2006 |
|
I pierwsze drzewko z planowanego lasu zwanego umiejętnościami specjalnymi zostało posadzone (jak zapewne zauważyliście konwencja umiejętności specjalnych uległa gruntownej modernizacji)... Cała ta szopka powoli chyli się ku końcowi - po ukończeniu umiejętności specjalnych zabiorę się za zaktualizowanie wszystkich profesji i... To by było na tyle . Wszystkie niezmiernie potrzebne, aczkolwiek nie niezbędne pozycje pokroju listy ekwipunku, bestiariusza, poradników dla graczy i MG itp. zostaną systematycznie dodawane podczas trwania rozgrywki - dzięki temu zaoszczędzimy wiele czasu (przez wszystkie zmiany w założeniach prace nad systemem niebotycznie się przeciągnęły i moim priorytetem jest przyśpieszenie startu), który będziemy mogli poświęcić na samą grę (choć część czasu zamiast na grę zostanie przeze mnie spożytkowane na dokańczanie wspomnianych już elementów)...
Możecie już więc powolutku zaczynać myśleć nad swoimi postaciami - bynajmniej nie chodzi mi tu jedynie o mechaniczne dane, lecz o sposób, w jaki będziecie je odgrywać.
|
|
|
|
|
Mormon
.::Special Shur'tugal::. (Weteran forum)
Dołączył: 09 Sty 2006
Posty: 2678
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Lublin
|
Wysłany:
Czw 11:47, 14 Wrz 2006 |
|
Niczego innego się po Tobie nie spodziewałem. Piękne przemówienie.
|
|
|
|
|
Peter
.::Special Shur'tugal::. (Weteran forum)
Dołączył: 02 Maj 2006
Posty: 2384
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Ze świata Eo
|
Wysłany:
Czw 14:25, 14 Wrz 2006 |
|
Dzisiaj 14 września...Jesli prace idą w tak szybkim tempie,to chyba możemy spodziewać się wielkiego otwarcia S-RPG jeszcze przed końcem wrzesnia...
Brawa dla Velo!
|
|
|
|
|
Kani
..::Guru Shur'tugal::.. (Mod)
Dołączył: 13 Sty 2006
Posty: 1926
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Zgadnij
|
Wysłany:
Czw 14:50, 14 Wrz 2006 |
|
Brawa, brawa, tylko pogratulować!!!!! Ja bym wymiękł po tygodniu!
|
|
|
|
|
Becik
..::Elva's Protector::..(ExtraMod)
Dołączył: 31 Gru 2005
Posty: 2115
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: z piekła :P
|
Wysłany:
Czw 15:24, 14 Wrz 2006 |
|
phy ja myslalem ze skonczysz dwa dni temu
zart ciesze sie
|
|
|
|
|
Mirza
..::Extreme Shur'tugal::..
Dołączył: 05 Mar 2006
Posty: 2999
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Mazury
|
Wysłany:
Pią 18:17, 15 Wrz 2006 |
|
Chyba wszyscy się cieszą
A u mnie postać jest prawie gotowa...
|
|
|
|
|
Mormon
.::Special Shur'tugal::. (Weteran forum)
Dołączył: 09 Sty 2006
Posty: 2678
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Lublin
|
Wysłany:
Pią 18:54, 15 Wrz 2006 |
|
Prawie? Chyba uwzględniłaś w tym, że profesje zostaną przewrócone do góry nogami..?
Chyba, że bardziej zależy Ci na charakterze itd. niż na umiejętnościach..?
|
|
|
|
|
Mirza
..::Extreme Shur'tugal::..
Dołączył: 05 Mar 2006
Posty: 2999
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Mazury
|
Wysłany:
Pią 19:14, 15 Wrz 2006 |
|
Otóż, aczkolwiek, albowiem, że właśnie dlatego napisałam prawie. A i tak będę złodziejką. i nic tego nie zmieni. O.
|
|
|
|
|
Allethar
..::Senior Shur'tugal::..
Dołączył: 21 Maj 2006
Posty: 221
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Z Vroengardu
|
Wysłany:
Sob 6:24, 16 Wrz 2006 |
|
Szkoda ze Velo nie skonczyl na moje urodzinki 14 wrzesnia
|
|
|
|
|
Mormon
.::Special Shur'tugal::. (Weteran forum)
Dołączył: 09 Sty 2006
Posty: 2678
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Lublin
|
Wysłany:
Sob 15:50, 16 Wrz 2006 |
|
Ajajaj... Atak z drugiej ręki -30? Za co, Velo?
|
|
|
|
|
Velo
..::Mistrz Shur'tugal-RPG::..
Dołączył: 18 Lut 2006
Posty: 1019
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Święte miasto (czyli Częstochowa)
|
Wysłany:
Sob 16:19, 16 Wrz 2006 |
|
Czyżby przemawiała przez ciebie panika?
Gdybym nie dał tej kary, to wszyscy lataliby z dwoma broniami w rękach...
|
|
|
|
|
Mormon
.::Special Shur'tugal::. (Weteran forum)
Dołączył: 09 Sty 2006
Posty: 2678
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Lublin
|
Wysłany:
Sob 16:49, 16 Wrz 2006 |
|
A gdzieżby tam panika. Żal i niedowierzanie. A ja chciałem używać dwóch sejmitarów tylko z zamiłowania i dla celów fabularnych... Ale nie mogę sobie pozwolić na takie minusy...
|
|
|
|
|
Velo
..::Mistrz Shur'tugal-RPG::..
Dołączył: 18 Lut 2006
Posty: 1019
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Święte miasto (czyli Częstochowa)
|
Wysłany:
Sob 16:56, 16 Wrz 2006 |
|
Tą karę można obniżyć korzystając z "oburęczności" albo po prostu używając lekką broń w drugiej ręce (np. sztylet, bądź krótki miecz). Ostatecznie po wyuczeniu się walki dwoma rodzajami broni kary są zdecydowanie bardziej "zniosłe". Poza tym -30 i tak odnosi się do broni w drugiej ręce. Pierwsza ma trzykrotnie mniejszą karę.
|
|
|
|
|
Enigmatyczna
..::LOMptcMssm's Head::..(ExtraMod)
Dołączył: 01 Lut 2006
Posty: 4068
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: że znowu.
|
Wysłany:
Nie 14:15, 17 Wrz 2006 |
|
Velo, może wpadło takie pytanie, ale w jak duży sposób wady będą utrudniać grę? Po prostu nie mam pojęcia, w jaki sposób wszystko sobie dopasowac, żeby wyszło jako tako. xPP
|
|
|
|
|
Peter
.::Special Shur'tugal::. (Weteran forum)
Dołączył: 02 Maj 2006
Posty: 2384
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Ze świata Eo
|
Wysłany:
Nie 15:20, 17 Wrz 2006 |
|
Ja się zaczynam bać,na myśl o tym co Velo zrobi z profesjami Gdyby po przemianach nie za bardzo podobał mi się Łowca,zostaje jeszcze Druid i Mistyczny łucznik
|
|
|
|
|
Velo
..::Mistrz Shur'tugal-RPG::..
Dołączył: 18 Lut 2006
Posty: 1019
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Święte miasto (czyli Częstochowa)
|
Wysłany:
Nie 15:36, 17 Wrz 2006 |
|
Enigmatyczna napisał: |
Velo, może wpadło takie pytanie, ale w jak duży sposób wady będą utrudniać grę? Po prostu nie mam pojęcia, w jaki sposób wszystko sobie dopasowac, żeby wyszło jako tako. xPP |
Z pewnością odczujesz wszystkie swoje wady, z tym że te "drobniejsze" będą ci tylko nieznacznie przeszkadzać, a te "większe" zmienią życie twojej postaci w koszmar. Tak to wygląda w dużym skrócie ...
|
|
|
|
|
Allethar
..::Senior Shur'tugal::..
Dołączył: 21 Maj 2006
Posty: 221
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Z Vroengardu
|
Wysłany:
Nie 15:38, 17 Wrz 2006 |
|
o kurcze to moze zastanowmy sie zanim wezmiemy sobie te wady np ja zadnej wielkiej niechce brac oprocz wroga na 6 ale zalety beda to jakos zrownowazac nie?? np jak bede mial sojusznika-ojca na 2 poziomie
|
|
|
|
|
Peter
.::Special Shur'tugal::. (Weteran forum)
Dołączył: 02 Maj 2006
Posty: 2384
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Ze świata Eo
|
Wysłany:
Nie 15:43, 17 Wrz 2006 |
|
Właśnie dla tego wziąłem sobie kilka wad mniejszych i jedną zaletę,ale za to potężną
|
|
|
|
|
Enigmatyczna
..::LOMptcMssm's Head::..(ExtraMod)
Dołączył: 01 Lut 2006
Posty: 4068
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: że znowu.
|
Wysłany:
Nie 15:48, 17 Wrz 2006 |
|
Mi został niestety tylko 1 punkt z przydziału wad i zalet.
A buuu!
Velo - ufff... a już chciałam wziąć opętanie.
|
|
|
|
|
filozof (podwórkowy)
..::Guru Shur'tugal::.. (Mod)
Dołączył: 28 Mar 2006
Posty: 1410
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: minas ithil
|
Wysłany:
Nie 19:58, 17 Wrz 2006 |
|
Ja tam nie mam z tym problemów.
|
|
|
|
|
Becik
..::Elva's Protector::..(ExtraMod)
Dołączył: 31 Gru 2005
Posty: 2115
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: z piekła :P
|
Wysłany:
Nie 20:05, 17 Wrz 2006 |
|
mua tez nie mua sie ciesz i denerwuje bo nie ma jeszcze umiejetnosci specjalnejj do magi lub czarnej magi jesli beda odzielnie (i jesli wogule beda )
|
|
|
|
|
Katze
.::Murtagh's Guardian Angel::.(ExtraMod)
Dołączył: 18 Sty 2006
Posty: 4801
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: się biorą dzieci?
|
Wysłany:
Pon 6:33, 18 Wrz 2006 |
|
Ha, ja też jeszcze nie wybrałam umiejętności specjalnej... Co polecacie?
|
|
|
|
|
Mormon
.::Special Shur'tugal::. (Weteran forum)
Dołączył: 09 Sty 2006
Posty: 2678
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Lublin
|
Wysłany:
Pon 7:44, 18 Wrz 2006 |
|
? OCB, przecież nie wybieramy umiejętności, tylko profesje...
|
|
|
|
|
Velo
..::Mistrz Shur'tugal-RPG::..
Dołączył: 18 Lut 2006
Posty: 1019
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Święte miasto (czyli Częstochowa)
|
Wysłany:
Pon 12:26, 18 Wrz 2006 |
|
Ściśle rzecz ujmując: wybieracie profesje, a każdej z nich będą przyporządkowane dwie dziedziny umiejętności specjalnych, z których wy będziecie mogli wybrać cztery wspomniane umiejętności specjalne (oczywiście z czasem postać będzie mogła się nauczyć innych umiejętności specjalnych, ze wszystkich dziedzin dostępnych w grze).
|
|
|
|
|
Enigmatyczna
..::LOMptcMssm's Head::..(ExtraMod)
Dołączył: 01 Lut 2006
Posty: 4068
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: że znowu.
|
Wysłany:
Pon 14:06, 18 Wrz 2006 |
|
Tyle dobrze.
I tak nie wiem co wziąć, leżę jeszcze nawet na cechach.
|
|
|
|
|
Mormon
.::Special Shur'tugal::. (Weteran forum)
Dołączył: 09 Sty 2006
Posty: 2678
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Lublin
|
Wysłany:
Pon 17:53, 18 Wrz 2006 |
|
Za dużo się uczysz...
Velo, czyli w profesjach praktycznie wszystkie umiejętności specjalne zostaną wywalone..?
Acha, jeszcze jedno: umiejętności specjalne same w sobie nie rozwijają się na kolejne poziomy, jak standardowe..? Po prostu je opanowujemy?
|
|
|
|
|
Velo
..::Mistrz Shur'tugal-RPG::..
Dołączył: 18 Lut 2006
Posty: 1019
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Święte miasto (czyli Częstochowa)
|
Wysłany:
Pon 19:37, 18 Wrz 2006 |
|
Cytat: |
Velo, czyli w profesjach praktycznie wszystkie umiejętności specjalne zostaną wywalone..? |
Tak. Każda profesja dostanie jednak jedną, jedyną w swoim rodzaju umiejętność specjalną.
Cytat: |
Acha, jeszcze jedno: umiejętności specjalne same w sobie nie rozwijają się na kolejne poziomy, jak standardowe..? Po prostu je opanowujemy? |
Tak.
|
|
|
|
|
Katze
.::Murtagh's Guardian Angel::.(ExtraMod)
Dołączył: 18 Sty 2006
Posty: 4801
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: się biorą dzieci?
|
Wysłany:
Wto 16:10, 19 Wrz 2006 |
|
Dobra, mój błąd... Umiejętności dodatkowej nie wybrałam. I nie wiem, co wybrać. [:
|
|
|
|
|
|