Forum Saphira.fora.pl Strona Główna  
 FAQ  •  Szukaj  •  Użytkownicy  •  Grupy •  Galerie   •  Rejestracja  •  Profil  •  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  •  Zaloguj
 Dyskusja o grze Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiekTen temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Autor Wiadomość
Katze
.::Murtagh's Guardian Angel::.(ExtraMod)
.::Murtagh's Guardian Angel::.(ExtraMod)



Dołączył: 18 Sty 2006
Posty: 4801 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: się biorą dzieci?

PostWysłany: Śro 17:43, 21 Lut 2007 Powrót do góry

Czyli to, co najprzyjemniejsze. :ym:
Zobacz profil autora
Velo
..::Mistrz Shur'tugal-RPG::..
..::Mistrz Shur'tugal-RPG::..



Dołączył: 18 Lut 2006
Posty: 1019 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Święte miasto (czyli Częstochowa)

PostWysłany: Śro 17:50, 21 Lut 2007 Powrót do góry

Można na to patrzeć także i z takiej perspektywy ;>...
Zobacz profil autora
Katze
.::Murtagh's Guardian Angel::.(ExtraMod)
.::Murtagh's Guardian Angel::.(ExtraMod)



Dołączył: 18 Sty 2006
Posty: 4801 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: się biorą dzieci?

PostWysłany: Śro 17:55, 21 Lut 2007 Powrót do góry

Chyba mi nie powiesz, że poczucie satysfakcji z 'odrobaczenia' systemu nie jest przyjemne...? ;>
Zobacz profil autora
Velo
..::Mistrz Shur'tugal-RPG::..
..::Mistrz Shur'tugal-RPG::..



Dołączył: 18 Lut 2006
Posty: 1019 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Święte miasto (czyli Częstochowa)

PostWysłany: Śro 18:14, 21 Lut 2007 Powrót do góry

Nieprzyjemne są przyczyny, które odrywają człowieka od ślęczenia nad systemem ;).
Zobacz profil autora
Corwin
..::Super Shur'tugal::..
..::Super Shur'tugal::..



Dołączył: 28 Kwi 2006
Posty: 1123 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 18:23, 21 Lut 2007 Powrót do góry

Velo napisał:
Nieprzyjemne są przyczyny, które odrywają człowieka od ślęczenia nad systemem ;).


Heh ... raz na wozie raz pod wozem jak mówią ... :D (a Katze powiedziałaby ces't la vie ;) )
Zobacz profil autora
Katze
.::Murtagh's Guardian Angel::.(ExtraMod)
.::Murtagh's Guardian Angel::.(ExtraMod)



Dołączył: 18 Sty 2006
Posty: 4801 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: się biorą dzieci?

PostWysłany: Śro 18:58, 21 Lut 2007 Powrót do góry

Velo napisał:
ślęczenia nad systemem
Coś w tym jest takiego jak... Pretensja? Żal...? ;>
@Corwin: raczej bym powiedziała c'est la vie, ale nie czepiajmy się szczegółów. Za to może raczyłbyś zauważyć, że wrobiłam Cię w pierwszą sesję, co? ;)
Zobacz profil autora
Velo
..::Mistrz Shur'tugal-RPG::..
..::Mistrz Shur'tugal-RPG::..



Dołączył: 18 Lut 2006
Posty: 1019 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Święte miasto (czyli Częstochowa)

PostWysłany: Śro 19:13, 21 Lut 2007 Powrót do góry

Ech, nie szukaj dziury w całym Katze, bo jeszcze w nią wpadniesz ;>...
Zobacz profil autora
Corwin
..::Super Shur'tugal::..
..::Super Shur'tugal::..



Dołączył: 28 Kwi 2006
Posty: 1123 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 19:14, 21 Lut 2007 Powrót do góry

Katze napisał:
@Corwin: raczej bym powiedziała c'est la vie, ale nie czepiajmy się szczegółów.
Nawet nie zauważyłem, że apostrof w złym miejscu xD :lol:
Cytat:
Za to może raczyłbyś zauważyć, że wrobiłam Cię w pierwszą sesję, co? ;)

Zauważyłem już jakiś czas temu :P
Zobacz profil autora
Arya: Saphira
..::Senior Shur'tugal::..
..::Senior Shur'tugal::..



Dołączył: 19 Sty 2007
Posty: 268 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Alagaësia

PostWysłany: Śro 20:36, 21 Lut 2007 Powrót do góry

Dziwne ale zasady gry są baaaardzo podobne do Dungeons Dragons....
Zobacz profil autora
Velo
..::Mistrz Shur'tugal-RPG::..
..::Mistrz Shur'tugal-RPG::..



Dołączył: 18 Lut 2006
Posty: 1019 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Święte miasto (czyli Częstochowa)

PostWysłany: Śro 20:40, 21 Lut 2007 Powrót do góry

Eeeeeee?
A gdzie poziomy postaci? A gdzie rzuty obronne? A gdzie testy umiejętności? A gdzie rzuty na obrażenia? A skąd się tu wzięło przebicie? A gdzie gotowe czary? A gdzie limit zaklęć na dzień?
Przecierz ten system jest niemalże pod każdym pozorem inny niż D&D Oo.
Zobacz profil autora
Velo
..::Mistrz Shur'tugal-RPG::..
..::Mistrz Shur'tugal-RPG::..



Dołączył: 18 Lut 2006
Posty: 1019 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Święte miasto (czyli Częstochowa)

PostWysłany: Śro 21:45, 21 Lut 2007 Powrót do góry

Uwaga - bardzo ważna aktualizacja w zasadach gry, w akapicie "prowadzenie rozgrywki".
Zobacz profil autora
Ferr-kon
..::Senior Shur'tugal::..
..::Senior Shur'tugal::..



Dołączył: 03 Sie 2006
Posty: 256 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Znikąd :D

PostWysłany: Czw 11:11, 22 Lut 2007 Powrót do góry

Ten system nie ma żadnego podobieństwa do D&D -_- a gdyby miał, to bym pewno nie grał, bo mam ostatnio D&D dosyć trochę.
Zobacz profil autora
Alveaner
..::Guru Shur'tugal::.. (Mod)
..::Guru Shur'tugal::.. (Mod)



Dołączył: 06 Lut 2006
Posty: 1999 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: ul. 665 - sąsiad Szatana

PostWysłany: Czw 11:16, 22 Lut 2007 Powrót do góry

Velo czy nazwisko rodowe, przy zalecie szlachetne pochodzenie przydzielasz Ty, czy to gracz ma je sobie wymyślić?
Zobacz profil autora
Ferr-kon
..::Senior Shur'tugal::..
..::Senior Shur'tugal::..



Dołączył: 03 Sie 2006
Posty: 256 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Znikąd :D

PostWysłany: Czw 11:21, 22 Lut 2007 Powrót do góry

Dobre pytanie, sam się nad tym zastanawiałem.
Zobacz profil autora
Velo
..::Mistrz Shur'tugal-RPG::..
..::Mistrz Shur'tugal-RPG::..



Dołączył: 18 Lut 2006
Posty: 1019 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Święte miasto (czyli Częstochowa)

PostWysłany: Czw 11:37, 22 Lut 2007 Powrót do góry

Gracze wybierają sobie nazwisko jak i herb.
Zobacz profil autora
Enigmatyczna
..::LOMptcMssm's Head::..(ExtraMod)
..::LOMptcMssm's Head::..(ExtraMod)



Dołączył: 01 Lut 2006
Posty: 4068 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: że znowu.

PostWysłany: Czw 12:58, 22 Lut 2007 Powrót do góry

Velo, ułatw mi całą zabawę i powiedz, że moje nazwisko może być takie samo jak nazwisko rodowe... (x
Zobacz profil autora
Velo
..::Mistrz Shur'tugal-RPG::..
..::Mistrz Shur'tugal-RPG::..



Dołączył: 18 Lut 2006
Posty: 1019 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Święte miasto (czyli Częstochowa)

PostWysłany: Czw 13:43, 22 Lut 2007 Powrót do góry

Może :P
Zobacz profil autora
Alveaner
..::Guru Shur'tugal::.. (Mod)
..::Guru Shur'tugal::.. (Mod)



Dołączył: 06 Lut 2006
Posty: 1999 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: ul. 665 - sąsiad Szatana

PostWysłany: Czw 13:58, 22 Lut 2007 Powrót do góry

Ja za to za Chiny nie mogę dojść jak po podliczać te wszystkie umiejętności. Widać z temperaturą gorzej mi się myśli, albo ogólnie coś ze mną nie tak.
Czy ktoś mógłby mi pomóc? Proszę <robi maślane oczy>
Zobacz profil autora
Rosye
..::HighGuru Shur'tugal::.. (ExtraMod)
..::HighGuru Shur'tugal::.. (ExtraMod)



Dołączył: 30 Gru 2005
Posty: 1556 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: www.rosulztosi.mylog.pl

PostWysłany: Czw 15:32, 22 Lut 2007 Powrót do góry

O tak,tak, ja się podpisuje pod prośbą Alv. Nie mam pojęcia o co chodzi w tych umiejątnościach :D ni w ząb. :)
Zobacz profil autora
Velo
..::Mistrz Shur'tugal-RPG::..
..::Mistrz Shur'tugal-RPG::..



Dołączył: 18 Lut 2006
Posty: 1019 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Święte miasto (czyli Częstochowa)

PostWysłany: Czw 16:20, 22 Lut 2007 Powrót do góry

Rozdajecie między nie 80 punktów i wsio. Następnie, gdy np. przy umiejętności pisze "(zręczność + siła)", to oznacza, że dodajecie do niej wartość sił i zręczności. Jeśli np. postać ma 8 siły i 6 zręczności, a gracz postanowił poświęcić na daną umiejętność 15 punktów, to zapisuje to następująco:
15+14=29
Gdyby chciał dołożyć do tego np. zaletę "talent", który daje umiejętności dodatkowe 20 punktów, to zapisuje to:
15+14+20=49
Zobacz profil autora
Katze
.::Murtagh's Guardian Angel::.(ExtraMod)
.::Murtagh's Guardian Angel::.(ExtraMod)



Dołączył: 18 Sty 2006
Posty: 4801 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: się biorą dzieci?

PostWysłany: Czw 16:42, 22 Lut 2007 Powrót do góry

Czyli wartości mogą też być chwilowo ujemne? Czy muszę je wyrównać punktami conajmniej do zera? Mam na myśli działanie antytalentu.
Zobacz profil autora
Rosye
..::HighGuru Shur'tugal::.. (ExtraMod)
..::HighGuru Shur'tugal::.. (ExtraMod)



Dołączył: 30 Gru 2005
Posty: 1556 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: www.rosulztosi.mylog.pl

PostWysłany: Czw 17:22, 22 Lut 2007 Powrót do góry

czyli mam +20 za talent do wszystkigo?
Zobacz profil autora
Velo
..::Mistrz Shur'tugal-RPG::..
..::Mistrz Shur'tugal-RPG::..



Dołączył: 18 Lut 2006
Posty: 1019 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Święte miasto (czyli Częstochowa)

PostWysłany: Czw 17:31, 22 Lut 2007 Powrót do góry

Cytat:
Czyli wartości mogą też być chwilowo ujemne? Czy muszę je wyrównać punktami conajmniej do zera? Mam na myśli działanie antytalentu.


Tak. Przy ujemnych wartościach dana umiejętność tak czy siak na nic ci się nie przyda :P.

Cytat:
czyli mam +20 za talent do wszystkigo?


Nie, tylko do jednej, wybranej umiejętności.
Zobacz profil autora
Alveaner
..::Guru Shur'tugal::.. (Mod)
..::Guru Shur'tugal::.. (Mod)



Dołączył: 06 Lut 2006
Posty: 1999 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: ul. 665 - sąsiad Szatana

PostWysłany: Czw 18:16, 22 Lut 2007 Powrót do góry

O co chodzi z tym:
2x (jakaś umiejętność specjalna)

Edit:
A tak w ogóle to ile będzie pieniędzy na starcie i czy sie otrzyma jakąś broń?
Zobacz profil autora
Corwin
..::Super Shur'tugal::..
..::Super Shur'tugal::..



Dołączył: 28 Kwi 2006
Posty: 1123 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 18:23, 22 Lut 2007 Powrót do góry

To znaczy, żem ożesz sobie wybrać 2 umiejętności specjalne z danej dziedziny. ;)
Zobacz profil autora
Katze
.::Murtagh's Guardian Angel::.(ExtraMod)
.::Murtagh's Guardian Angel::.(ExtraMod)



Dołączył: 18 Sty 2006
Posty: 4801 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: się biorą dzieci?

PostWysłany: Czw 18:27, 22 Lut 2007 Powrót do góry

Umiejętności specjalne dowolnie wybrane w ilości dwóch sztuk z tej dziedziny. Na przykład 2 x Mistycyzm - wybierasz dwie umiejętności z mistycyzmu (pamiętaj tylko, że niektóre umiejętności potrzebują innych, 'składowych' żeby móc się ich wyuczyć). :)
Zobacz profil autora
Alveaner
..::Guru Shur'tugal::.. (Mod)
..::Guru Shur'tugal::.. (Mod)



Dołączył: 06 Lut 2006
Posty: 1999 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: ul. 665 - sąsiad Szatana

PostWysłany: Czw 18:37, 22 Lut 2007 Powrót do góry

Ufff...

Wysłałam już postać. Tylko nie jestem pewna czy wszystko dobrze zrobiłam, ale trudno. Jakoś to będzie.
Zobacz profil autora
Katze
.::Murtagh's Guardian Angel::.(ExtraMod)
.::Murtagh's Guardian Angel::.(ExtraMod)



Dołączył: 18 Sty 2006
Posty: 4801 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: się biorą dzieci?

PostWysłany: Czw 18:41, 22 Lut 2007 Powrót do góry

A ja mam problem, bo nie mogę sama ustalić swojego nazwiska ani historii... ;>
Zobacz profil autora
Alveaner
..::Guru Shur'tugal::.. (Mod)
..::Guru Shur'tugal::.. (Mod)



Dołączył: 06 Lut 2006
Posty: 1999 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: ul. 665 - sąsiad Szatana

PostWysłany: Czw 18:44, 22 Lut 2007 Powrót do góry

Ja z historią tez miałam niejaki problem. Z nazwiskiem i imieniem to się uporałam, już daaawno.
Zobacz profil autora
Enigmatyczna
..::LOMptcMssm's Head::..(ExtraMod)
..::LOMptcMssm's Head::..(ExtraMod)



Dołączył: 01 Lut 2006
Posty: 4068 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: że znowu.

PostWysłany: Czw 18:56, 22 Lut 2007 Powrót do góry

Dobrze.
Teraz moje pytanie.

Tak więc, powiedzmy, że jestem w jakiejśtam profesji i mam listę umiejętności. Ale nie chcę wybrać wszystkich umiejętności, bo dla przykładu wielkie miecze lub topory nie są mi potrzebne.
Mogę te zbędne umiejętności pominąć?
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:      
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiekTen temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi


 Skocz do:   



Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001/3 phpBB Group :: FI Theme :: Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)