Autor |
Wiadomość |
Katze
.::Murtagh's Guardian Angel::.(ExtraMod)
Dołączył: 18 Sty 2006
Posty: 4801
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: się biorą dzieci?
|
Wysłany:
Śro 17:43, 21 Lut 2007 |
|
Czyli to, co najprzyjemniejsze.
|
|
|
|
|
|
|
Velo
..::Mistrz Shur'tugal-RPG::..
Dołączył: 18 Lut 2006
Posty: 1019
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Święte miasto (czyli Częstochowa)
|
Wysłany:
Śro 17:50, 21 Lut 2007 |
|
Można na to patrzeć także i z takiej perspektywy ;>...
|
|
|
|
|
Katze
.::Murtagh's Guardian Angel::.(ExtraMod)
Dołączył: 18 Sty 2006
Posty: 4801
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: się biorą dzieci?
|
Wysłany:
Śro 17:55, 21 Lut 2007 |
|
Chyba mi nie powiesz, że poczucie satysfakcji z 'odrobaczenia' systemu nie jest przyjemne...? ;>
|
|
|
|
|
Velo
..::Mistrz Shur'tugal-RPG::..
Dołączył: 18 Lut 2006
Posty: 1019
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Święte miasto (czyli Częstochowa)
|
Wysłany:
Śro 18:14, 21 Lut 2007 |
|
Nieprzyjemne są przyczyny, które odrywają człowieka od ślęczenia nad systemem .
|
|
|
|
|
Corwin
..::Super Shur'tugal::..
Dołączył: 28 Kwi 2006
Posty: 1123
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Śro 18:23, 21 Lut 2007 |
|
Velo napisał: |
Nieprzyjemne są przyczyny, które odrywają człowieka od ślęczenia nad systemem . |
Heh ... raz na wozie raz pod wozem jak mówią ... (a Katze powiedziałaby ces't la vie )
|
|
|
|
|
Katze
.::Murtagh's Guardian Angel::.(ExtraMod)
Dołączył: 18 Sty 2006
Posty: 4801
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: się biorą dzieci?
|
Wysłany:
Śro 18:58, 21 Lut 2007 |
|
Velo napisał: |
ślęczenia nad systemem |
Coś w tym jest takiego jak... Pretensja? Żal...? ;>
@Corwin: raczej bym powiedziała c'est la vie, ale nie czepiajmy się szczegółów. Za to może raczyłbyś zauważyć, że wrobiłam Cię w pierwszą sesję, co? ;)
|
|
|
|
|
Velo
..::Mistrz Shur'tugal-RPG::..
Dołączył: 18 Lut 2006
Posty: 1019
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Święte miasto (czyli Częstochowa)
|
Wysłany:
Śro 19:13, 21 Lut 2007 |
|
Ech, nie szukaj dziury w całym Katze, bo jeszcze w nią wpadniesz ;>...
|
|
|
|
|
Corwin
..::Super Shur'tugal::..
Dołączył: 28 Kwi 2006
Posty: 1123
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Śro 19:14, 21 Lut 2007 |
|
Katze napisał: |
@Corwin: raczej bym powiedziała c'est la vie, ale nie czepiajmy się szczegółów. |
Nawet nie zauważyłem, że apostrof w złym miejscu xD
Cytat: |
Za to może raczyłbyś zauważyć, że wrobiłam Cię w pierwszą sesję, co? |
Zauważyłem już jakiś czas temu
|
|
|
|
|
Arya: Saphira
..::Senior Shur'tugal::..
Dołączył: 19 Sty 2007
Posty: 268
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Alagaësia
|
Wysłany:
Śro 20:36, 21 Lut 2007 |
|
Dziwne ale zasady gry są baaaardzo podobne do Dungeons Dragons....
|
|
|
|
|
Velo
..::Mistrz Shur'tugal-RPG::..
Dołączył: 18 Lut 2006
Posty: 1019
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Święte miasto (czyli Częstochowa)
|
Wysłany:
Śro 20:40, 21 Lut 2007 |
|
Eeeeeee?
A gdzie poziomy postaci? A gdzie rzuty obronne? A gdzie testy umiejętności? A gdzie rzuty na obrażenia? A skąd się tu wzięło przebicie? A gdzie gotowe czary? A gdzie limit zaklęć na dzień?
Przecierz ten system jest niemalże pod każdym pozorem inny niż D&D Oo.
|
|
|
|
|
Velo
..::Mistrz Shur'tugal-RPG::..
Dołączył: 18 Lut 2006
Posty: 1019
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Święte miasto (czyli Częstochowa)
|
Wysłany:
Śro 21:45, 21 Lut 2007 |
|
Uwaga - bardzo ważna aktualizacja w zasadach gry, w akapicie "prowadzenie rozgrywki".
|
|
|
|
|
Ferr-kon
..::Senior Shur'tugal::..
Dołączył: 03 Sie 2006
Posty: 256
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Znikąd :D
|
Wysłany:
Czw 11:11, 22 Lut 2007 |
|
Ten system nie ma żadnego podobieństwa do D&D -_- a gdyby miał, to bym pewno nie grał, bo mam ostatnio D&D dosyć trochę.
|
|
|
|
|
Alveaner
..::Guru Shur'tugal::.. (Mod)
Dołączył: 06 Lut 2006
Posty: 1999
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: ul. 665 - sąsiad Szatana
|
Wysłany:
Czw 11:16, 22 Lut 2007 |
|
Velo czy nazwisko rodowe, przy zalecie szlachetne pochodzenie przydzielasz Ty, czy to gracz ma je sobie wymyślić?
|
|
|
|
|
Ferr-kon
..::Senior Shur'tugal::..
Dołączył: 03 Sie 2006
Posty: 256
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Znikąd :D
|
Wysłany:
Czw 11:21, 22 Lut 2007 |
|
Dobre pytanie, sam się nad tym zastanawiałem.
|
|
|
|
|
Velo
..::Mistrz Shur'tugal-RPG::..
Dołączył: 18 Lut 2006
Posty: 1019
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Święte miasto (czyli Częstochowa)
|
Wysłany:
Czw 11:37, 22 Lut 2007 |
|
Gracze wybierają sobie nazwisko jak i herb.
|
|
|
|
|
Enigmatyczna
..::LOMptcMssm's Head::..(ExtraMod)
Dołączył: 01 Lut 2006
Posty: 4068
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: że znowu.
|
Wysłany:
Czw 12:58, 22 Lut 2007 |
|
Velo, ułatw mi całą zabawę i powiedz, że moje nazwisko może być takie samo jak nazwisko rodowe... (x
|
|
|
|
|
Velo
..::Mistrz Shur'tugal-RPG::..
Dołączył: 18 Lut 2006
Posty: 1019
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Święte miasto (czyli Częstochowa)
|
Wysłany:
Czw 13:43, 22 Lut 2007 |
|
Może
|
|
|
|
|
Alveaner
..::Guru Shur'tugal::.. (Mod)
Dołączył: 06 Lut 2006
Posty: 1999
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: ul. 665 - sąsiad Szatana
|
Wysłany:
Czw 13:58, 22 Lut 2007 |
|
Ja za to za Chiny nie mogę dojść jak po podliczać te wszystkie umiejętności. Widać z temperaturą gorzej mi się myśli, albo ogólnie coś ze mną nie tak.
Czy ktoś mógłby mi pomóc? Proszę <robi maślane oczy>
|
|
|
|
|
Rosye
..::HighGuru Shur'tugal::.. (ExtraMod)
Dołączył: 30 Gru 2005
Posty: 1556
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: www.rosulztosi.mylog.pl
|
Wysłany:
Czw 15:32, 22 Lut 2007 |
|
O tak,tak, ja się podpisuje pod prośbą Alv. Nie mam pojęcia o co chodzi w tych umiejątnościach ni w ząb.
|
|
|
|
|
Velo
..::Mistrz Shur'tugal-RPG::..
Dołączył: 18 Lut 2006
Posty: 1019
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Święte miasto (czyli Częstochowa)
|
Wysłany:
Czw 16:20, 22 Lut 2007 |
|
Rozdajecie między nie 80 punktów i wsio. Następnie, gdy np. przy umiejętności pisze "(zręczność + siła)", to oznacza, że dodajecie do niej wartość sił i zręczności. Jeśli np. postać ma 8 siły i 6 zręczności, a gracz postanowił poświęcić na daną umiejętność 15 punktów, to zapisuje to następująco:
15+14=29
Gdyby chciał dołożyć do tego np. zaletę "talent", który daje umiejętności dodatkowe 20 punktów, to zapisuje to:
15+14+20=49
|
|
|
|
|
Katze
.::Murtagh's Guardian Angel::.(ExtraMod)
Dołączył: 18 Sty 2006
Posty: 4801
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: się biorą dzieci?
|
Wysłany:
Czw 16:42, 22 Lut 2007 |
|
Czyli wartości mogą też być chwilowo ujemne? Czy muszę je wyrównać punktami conajmniej do zera? Mam na myśli działanie antytalentu.
|
|
|
|
|
Rosye
..::HighGuru Shur'tugal::.. (ExtraMod)
Dołączył: 30 Gru 2005
Posty: 1556
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: www.rosulztosi.mylog.pl
|
Wysłany:
Czw 17:22, 22 Lut 2007 |
|
czyli mam +20 za talent do wszystkigo?
|
|
|
|
|
Velo
..::Mistrz Shur'tugal-RPG::..
Dołączył: 18 Lut 2006
Posty: 1019
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Święte miasto (czyli Częstochowa)
|
Wysłany:
Czw 17:31, 22 Lut 2007 |
|
Cytat: |
Czyli wartości mogą też być chwilowo ujemne? Czy muszę je wyrównać punktami conajmniej do zera? Mam na myśli działanie antytalentu. |
Tak. Przy ujemnych wartościach dana umiejętność tak czy siak na nic ci się nie przyda .
Cytat: |
czyli mam +20 za talent do wszystkigo? |
Nie, tylko do jednej, wybranej umiejętności.
|
|
|
|
|
Alveaner
..::Guru Shur'tugal::.. (Mod)
Dołączył: 06 Lut 2006
Posty: 1999
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: ul. 665 - sąsiad Szatana
|
Wysłany:
Czw 18:16, 22 Lut 2007 |
|
O co chodzi z tym:
2x (jakaś umiejętność specjalna)
Edit:
A tak w ogóle to ile będzie pieniędzy na starcie i czy sie otrzyma jakąś broń?
|
|
|
|
|
Corwin
..::Super Shur'tugal::..
Dołączył: 28 Kwi 2006
Posty: 1123
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Czw 18:23, 22 Lut 2007 |
|
To znaczy, żem ożesz sobie wybrać 2 umiejętności specjalne z danej dziedziny.
|
|
|
|
|
Katze
.::Murtagh's Guardian Angel::.(ExtraMod)
Dołączył: 18 Sty 2006
Posty: 4801
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: się biorą dzieci?
|
Wysłany:
Czw 18:27, 22 Lut 2007 |
|
Umiejętności specjalne dowolnie wybrane w ilości dwóch sztuk z tej dziedziny. Na przykład 2 x Mistycyzm - wybierasz dwie umiejętności z mistycyzmu (pamiętaj tylko, że niektóre umiejętności potrzebują innych, 'składowych' żeby móc się ich wyuczyć).
|
|
|
|
|
Alveaner
..::Guru Shur'tugal::.. (Mod)
Dołączył: 06 Lut 2006
Posty: 1999
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: ul. 665 - sąsiad Szatana
|
Wysłany:
Czw 18:37, 22 Lut 2007 |
|
Ufff...
Wysłałam już postać. Tylko nie jestem pewna czy wszystko dobrze zrobiłam, ale trudno. Jakoś to będzie.
|
|
|
|
|
Katze
.::Murtagh's Guardian Angel::.(ExtraMod)
Dołączył: 18 Sty 2006
Posty: 4801
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: się biorą dzieci?
|
Wysłany:
Czw 18:41, 22 Lut 2007 |
|
A ja mam problem, bo nie mogę sama ustalić swojego nazwiska ani historii... ;>
|
|
|
|
|
Alveaner
..::Guru Shur'tugal::.. (Mod)
Dołączył: 06 Lut 2006
Posty: 1999
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: ul. 665 - sąsiad Szatana
|
Wysłany:
Czw 18:44, 22 Lut 2007 |
|
Ja z historią tez miałam niejaki problem. Z nazwiskiem i imieniem to się uporałam, już daaawno.
|
|
|
|
|
Enigmatyczna
..::LOMptcMssm's Head::..(ExtraMod)
Dołączył: 01 Lut 2006
Posty: 4068
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: że znowu.
|
Wysłany:
Czw 18:56, 22 Lut 2007 |
|
Dobrze.
Teraz moje pytanie.
Tak więc, powiedzmy, że jestem w jakiejśtam profesji i mam listę umiejętności. Ale nie chcę wybrać wszystkich umiejętności, bo dla przykładu wielkie miecze lub topory nie są mi potrzebne.
Mogę te zbędne umiejętności pominąć?
|
|
|
|
|
|