Autor |
Wiadomość |
Corwin
..::Super Shur'tugal::..
Dołączył: 28 Kwi 2006
Posty: 1123
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Pon 19:17, 22 Maj 2006 |
|
To sadze ze niezle bedzie mi to wychodzilo (nie chwalac sie) ... zawsze lubilem pisac pierdoly o moje postaci (wczuwajac sie w nia oczywisice )
|
|
|
|
|
|
|
Becik
..::Elva's Protector::..(ExtraMod)
Dołączył: 31 Gru 2005
Posty: 2115
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: z piekła :P
|
Wysłany:
Pon 19:19, 22 Maj 2006 |
|
to ile ty chcesz mi usmiercic tych elfich malych dziewczynek ??
|
|
|
|
|
Velo
..::Mistrz Shur'tugal-RPG::..
Dołączył: 18 Lut 2006
Posty: 1019
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Święte miasto (czyli Częstochowa)
|
Wysłany:
Pon 19:20, 22 Maj 2006 |
|
Tyle, aż się przekonasz, że nie należy tworzyć na siłę dziwnych postaci, ani pakować się w większe kabały z niską kondycją (zmniejszoną przez niski wiek) ?
|
|
|
|
|
Corwin
..::Super Shur'tugal::..
Dołączył: 28 Kwi 2006
Posty: 1123
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Pon 19:21, 22 Maj 2006 |
|
O ... nowa i dotego bardzo ciekawa profeska ... na ale jan iestetyu jestem bardzo uparty i stoje twardo za moim piwerwotnym pomyslem zglebiania sztuki tajemniej, przed ktora zwykli ludzie drza, ktorej sie obawiaja i ktora sie zachwycaja ... dobra, porpostu chce byc magiem
|
|
|
|
|
Becik
..::Elva's Protector::..(ExtraMod)
Dołączył: 31 Gru 2005
Posty: 2115
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: z piekła :P
|
Wysłany:
Pon 19:26, 22 Maj 2006 |
|
co to ma znaczyc ze niby Elva jest slaba
ale za to ze mi obnizyles kondycje spodziewam sie wielkiej premi w magii
no wiesz dzieciaki maja wyobraznie leprza jak dorosly i im lepiej bedzie wymyslac co maja zrobic z plomieniem ktory zaraz wyczaruja
a i kolor magii wybieramy sami ??
|
|
|
|
|
Corwin
..::Super Shur'tugal::..
Dołączył: 28 Kwi 2006
Posty: 1123
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Pon 19:32, 22 Maj 2006 |
|
Ooo ... dobre pytanie ... jesli tak to wybiore sobie ciemnoniebieski podchodzacy pod kolor czerwcowego nieba ok. 18 ... powaznie
|
|
|
|
|
Velo
..::Mistrz Shur'tugal-RPG::..
Dołączył: 18 Lut 2006
Posty: 1019
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Święte miasto (czyli Częstochowa)
|
Wysłany:
Pon 19:43, 22 Maj 2006 |
|
Cytat: |
co to ma znaczyc ze niby Elva jest slaba |
Elva zwykłym dzieckiem nie jest, oddziałuje na nią magia i raczej trudno ją podpasować pod zwykłe dziecko...
Cytat: |
ale za to ze mi obnizyles kondycje spodziewam sie wielkiej premi w magii |
Ciemno to widzę - zważ, że dziecko ma mniej sił, które mogłoby przeznaczyć na rzucanie zaklęć. Oczywiście możesz rozwinać jakieś metody pobierania mocy (np. od duchów, czy też z "życia") ale nie można tego ciągle stosować i np. jeśli chcesz w jednej chwili rzucić jakiś czar, to nie starczy ci czasu na "pobieranie" energii... Krócej mówiąc - małe ciałko, mało sił ...
Cytat: |
a i kolor magii wybieramy sami ?? |
Tak, razem z charakterem, a jeśli charakter się zmieni, to kolor magii też.
|
|
|
|
|
Becik
..::Elva's Protector::..(ExtraMod)
Dołączył: 31 Gru 2005
Posty: 2115
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: z piekła :P
|
Wysłany:
Pon 19:47, 22 Maj 2006 |
|
chyba zadaje najwiecej pytan co nie ??
a bedzie mozliwosc ze ktos wzmocni moje umiejetnosci tak zeby moja postac jak najbardziej pprzypominala elve ??
moge miec wiecej profesji niz jedna ??
i kiedy dostaniemy kolejna wiadomosc z placu budowy ??
musze przestac bo odczuwam wrazenie ze zaczynam cie denerwowac
|
|
|
|
|
Velo
..::Mistrz Shur'tugal-RPG::..
Dołączył: 18 Lut 2006
Posty: 1019
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Święte miasto (czyli Częstochowa)
|
Wysłany:
Pon 19:54, 22 Maj 2006 |
|
Cytat: |
chyba zadaje najwiecej pytan co nie ?? |
Nie wiem, nie liczyłem...
Cytat: |
a bedzie mozliwosc ze ktos wzmocni moje umiejetnosci tak zeby moja postac jak najbardziej pprzypominala elve ?? |
Taaa... Znajdź jednak kogoś takiego ... Musisz się wykazać talentem do RPGowania...
Cytat: |
moge miec wiecej profesji niz jedna ?? |
Nie, ale to nie robi większej różnicy, gdyż możesz się przekwalifikować i np. nauczyć się najemnikiem czarów.
Cytat: |
i kiedy dostaniemy kolejna wiadomosc z placu budowy ?? |
Kiedy będe miał wam coś do przekazania w tej materii.
Cytat: |
musze przestac bo odczuwam wrazenie ze zaczynam cie denerwowac |
No to się wyluzuj . Będziesz grał jak chcesz i wydaje mi się, że odgrywanie postaci podobnej do Elvy przyniesie ci mniej przyjemności niż np. granie zwykłym wojem. Dlaczego? Po pierwsze - to twoja postać, a nie Elva z powieści; po drugie - trudno jest wczuć się w postać inną niż swój własny rzeczywisty odpowiednik - wiem to z doświadczenia i o ile na poczatku daje to wiele ciekawych możliwości, to potem (o ile ktoś nie jest w tym dobry) staje się to monotonne i sprawia problemy; po trzecie zaś - jeśli stworzysz własną postać, która będzie równie niezwykła jak Elva i nie będzie do niej podobna, to będziesz miał z tego straszliwą, wręcz oszałamiającą przyjemność .
|
|
|
|
|
Corwin
..::Super Shur'tugal::..
Dołączył: 28 Kwi 2006
Posty: 1123
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Pon 19:56, 22 Maj 2006 |
|
Cytat: |
Kiedy będe miał wam coś do przekazania w tej materii. |
Eee ... aj kaby troszeczke konkretniej ??
|
|
|
|
|
Becik
..::Elva's Protector::..(ExtraMod)
Dołączył: 31 Gru 2005
Posty: 2115
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: z piekła :P
|
Wysłany:
Pon 20:04, 22 Maj 2006 |
|
i tak mnie nie przekonasz bede gral dzieciakiem i jeszcze cie zaskocze
jestem uparty niesamowicie uparty i jesli to bedzie konieczne to ta postac bedzie chodzic na silownie i stanie sie strong menem wszech czasow co sprawi ze bedzie najsilniejsza postacia i wszyscy sie jej beda bac muahahahahahahahahahahaahahahahahahahahahahahahaha
a propo beda jakies sale treningowe itp. zeby sie podszkolic w danej umiejetnosci ??
|
|
|
|
|
Mormon
.::Special Shur'tugal::. (Weteran forum)
Dołączył: 09 Sty 2006
Posty: 2678
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Lublin
|
Wysłany:
Pon 20:06, 22 Maj 2006 |
|
Sale..? Chyba poligony...
|
|
|
|
|
Corwin
..::Super Shur'tugal::..
Dołączył: 28 Kwi 2006
Posty: 1123
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Pon 20:08, 22 Maj 2006 |
|
Sale? .. poligony ? ... jak chdeszp otrenowac to zwycxzajnie idzesz na wojne a nie na sale
A jak chcesz byc strongmenem to bez koksu sie nie obejdzie
|
|
|
|
|
Becik
..::Elva's Protector::..(ExtraMod)
Dołączył: 31 Gru 2005
Posty: 2115
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: z piekła :P
|
Wysłany:
Pon 20:11, 22 Maj 2006 |
|
ej ale sale pomagaja np. w WoD mam duzo w tym co chce trenowac
|
|
|
|
|
Corwin
..::Super Shur'tugal::..
Dołączył: 28 Kwi 2006
Posty: 1123
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Pon 20:20, 22 Maj 2006 |
|
Eee tam sale ... jak chcesz potrenowac sile to pojdziesz sobie to pierwszej lepszej wiochy ... poszukasz jakiegos kowala (a Ci to nasjczesciej maja przyopakowane ) i poproszissz aby Ci pokazal kilka cwiczen na wzmocnienie krzepy
|
|
|
|
|
Becik
..::Elva's Protector::..(ExtraMod)
Dołączył: 31 Gru 2005
Posty: 2115
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: z piekła :P
|
Wysłany:
Pon 20:23, 22 Maj 2006 |
|
powiedz to samo piecio letniej dziewczynce
|
|
|
|
|
Corwin
..::Super Shur'tugal::..
Dołączył: 28 Kwi 2006
Posty: 1123
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Pon 20:26, 22 Maj 2006 |
|
No co ... staram sie byc kreatywny
Sam mowiles ze wyjatkowej dziewczynce
|
|
|
|
|
Becik
..::Elva's Protector::..(ExtraMod)
Dołączył: 31 Gru 2005
Posty: 2115
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: z piekła :P
|
Wysłany:
Wto 14:30, 23 Maj 2006 |
|
velo to co beda sale treningowe ??
|
|
|
|
|
Artas
..::1st League Shur'tugal::..
Dołączył: 04 Kwi 2006
Posty: 126
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Northrend
|
Wysłany:
Wto 14:44, 23 Maj 2006 |
|
Sale treningowe rzeczywiście by się przydały.....
To jak Velo będą cze nie?
|
|
|
|
|
Velo
..::Mistrz Shur'tugal-RPG::..
Dołączył: 18 Lut 2006
Posty: 1019
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Święte miasto (czyli Częstochowa)
|
Wysłany:
Wto 14:48, 23 Maj 2006 |
|
A gdzie niby znajdziesz salę treningową w Alagaesii ? Uda ci się co najwyżej znaleźć komnatę wypełnioną manekinami i tarczami, które można maltretować na różne sposoby... Obmyślam własnie system, który pozwoli na tymczasowe modyfikacje cech. Będzie to działać na zasadzie pewnych progów, do których może dojść postać. Przykładowo podczas długiej, przymusowej głodówki postać słabnie, lecz gdy tylko powróci do normalnego trybu życia, to jej siła z czasem powróci do wybranej przy tworzeniu tejże postaci wartości. Podobnie będzie się rzecz miała np. z ćwiczeniami fizycznymi - postać po ciężkiej, wielomiesięcznej pracy w kamieniołomach (zakładająć, że nie umrze z wyczerpania...) staje się silniejsza i odporniejsza na trudy; gdy jednak z dnia na dzień podobna praca fizyczna się zakończy, to siła znowu opadnie do "normalnej" wartości. To zapobiegnie ewentualnemu "pakowania" w cechy postaci.
|
|
|
|
|
Becik
..::Elva's Protector::..(ExtraMod)
Dołączył: 31 Gru 2005
Posty: 2115
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: z piekła :P
|
Wysłany:
Wto 14:51, 23 Maj 2006 |
|
ale ja lubie pakowac w cechy postaci i kto powiedzial ze to ma byc za darmo powstrzymac nas mozesz w prosty sposob placisz jakas cene zeby podskoczyla ci sila itp
|
|
|
|
|
Ervadok
.::Special Shur'tugal::. (Weteran forum)
Dołączył: 14 Lis 2005
Posty: 719
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Sprzed Monitora
|
Wysłany:
Wto 15:16, 23 Maj 2006 |
|
eee. nie wiem jak i8nni ale ja proponuje zrobic jeszcze frakcje Nomadycznych Plemion z Pustuni Hadaryckiej
ale na powaznie to jakas frakcja z pustyni by sie przydala
|
|
|
|
|
Corwin
..::Super Shur'tugal::..
Dołączył: 28 Kwi 2006
Posty: 1123
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Wto 15:28, 23 Maj 2006 |
|
No no ... Velo niezle ci idze ... nawet tkaie rzeczy biewrzesz pod uwage
|
|
|
|
|
filozof (podwórkowy)
..::Guru Shur'tugal::.. (Mod)
Dołączył: 28 Mar 2006
Posty: 1410
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: minas ithil
|
Wysłany:
Wto 15:40, 23 Maj 2006 |
|
co do ćwiczeń to żeby się napakować wystarczy kupić sobie trabanta (lub wóż drabiniasty bez konia) na zimę i wyruszyć w podróż dookoła Alagaesii to od wiecznego pchania tego trabanta (względnie wozu) można sobie wyrobić mięśnie jak pudzianoski.
|
|
|
|
|
Corwin
..::Super Shur'tugal::..
Dołączył: 28 Kwi 2006
Posty: 1123
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Wto 16:01, 23 Maj 2006 |
|
No ... w sumie to tez niezly pomysl
p.s. filozof ... sprawdz wiadomosci
|
|
|
|
|
Hawker_shurtugal
..::Mistrz Shur'tugal-RPG::..
Dołączył: 01 Maj 2006
Posty: 107
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Leżajsk City/podkarpacie
|
Wysłany:
Wto 19:45, 23 Maj 2006 |
|
corwin napisał: |
Czarna Gwardia najlepsza gildia zrzeszających graczy Shurtugal-rpg |
Ja bym dodał na końcu:"która jeszcze nie powstała"
Velo ta gra jest ZKAZANA na sukces, jeszcze nie powstała a już ma gildie
velo napisał: |
Obmyślam własnie system, który pozwoli na tymczasowe modyfikacje cech. Będzie to działać na zasadzie pewnych progów, do których może dojść postać. Przykładowo podczas długiej, przymusowej głodówki postać słabnie, lecz gdy tylko powróci do normalnego trybu życia, to jej siła z czasem powróci do wybranej przy tworzeniu tejże postaci wartości. Podobnie będzie się rzecz miała np. z ćwiczeniami fizycznymi - postać po ciężkiej, wielomiesięcznej pracy w kamieniołomach (zakładająć, że nie umrze z wyczerpania...) staje się silniejsza i odporniejsza na trudy; gdy jednak z dnia na dzień podobna praca fizyczna się zakończy, to siła znowu opadnie do "normalnej" wartości. To zapobiegnie ewentualnemu "pakowania" w cechy postaci. |
Velo tak na marginesie nie znam żadnej gry RPG w której nie dałoby się pakować w umiejętności.
Ale z tym "spadaniem siły" nie przesadź przcierz jak koleś troche podpakuje wiadomo troche osłabnie ale część siły zostaje, bo chyba nie będzie mu "spadać" do poziomu jaki miał 2 lata temu, no chyba że poleży w łóżku ze rok może pół nic nie robiąc, ale watpie żeby jakikolwiek gracz by tak robił.
|
|
|
|
|
Corwin
..::Super Shur'tugal::..
Dołączył: 28 Kwi 2006
Posty: 1123
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Wto 19:59, 23 Maj 2006 |
|
Cytat: |
Ale z tym "spadaniem siły" nie przesadź przcierz jak koleś troche podpakuje wiadomo troche osłabnie ale część siły zostaje, bo chyba nie będzie mu "spadać" do poziomu jaki miał 2 lata temu, no chyba że poleży w łóżku ze rok może pół nic nie robiąc, ale watpie żeby jakikolwiek gracz by tak robił. |
Nie znasz dla ani godziny ... wiec istnieje mzoliwosc ze sie zachoruje i co wtedy ?? ...
|
|
|
|
|
Kani
..::Guru Shur'tugal::.. (Mod)
Dołączył: 13 Sty 2006
Posty: 1926
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Zgadnij
|
Wysłany:
Wto 20:07, 23 Maj 2006 |
|
Wstaw wreszcie klase dla łowców nieumarłych, nie mogę się doczekać.
|
|
|
|
|
Becik
..::Elva's Protector::..(ExtraMod)
Dołączył: 31 Gru 2005
Posty: 2115
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: z piekła :P
|
Wysłany:
Wto 20:09, 23 Maj 2006 |
|
kiedy zamierzacie konczyc tworzenie gry ?? (tak mniej wiecej )
bo jesli mi nie zabronicie po stworzeniu gry rozpoczynam kampanie reklamowa na innych forach aby nagromadzic spora ilosc graczy
co wy na to ??
|
|
|
|
|
Corwin
..::Super Shur'tugal::..
Dołączył: 28 Kwi 2006
Posty: 1123
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Wto 20:12, 23 Maj 2006 |
|
Becik napisał: |
kiedy zamierzacie konczyc tworzenie gry ?? (tak mniej wiecej ) |
Obstawiamy co odpowie Velo ...
"kiedy zostana zakonczone wszystkie prace" Ale Velo ... odpowiadajac wez pod uwage punkt w czasie ...
|
|
|
|
|
|