Autor |
Wiadomość |
Corwin
..::Super Shur'tugal::..
Dołączył: 28 Kwi 2006
Posty: 1123
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Czw 15:05, 25 Maj 2006 |
|
Ale Velo juz pisal jak sie go pytalem, ze jaezli nie wykluje sie na poczatku to dupa ... no akle mzoe wykluje sie dla kogos innego (co jest prawdopodobne )
|
|
|
|
|
|
|
Alveaner
..::Guru Shur'tugal::.. (Mod)
Dołączył: 06 Lut 2006
Posty: 1999
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: ul. 665 - sąsiad Szatana
|
Wysłany:
Czw 15:21, 25 Maj 2006 |
|
Tak jakoś weszłam w ten temat i spodobała mi się koncepcja RPG. Więc mam pytanie, czy przy tworzeniu postaci można czy też trzeba podać kolor włosów oczu, znaki szczególne itp.?
A i jeszcze czy na początku jak już się stworzy postać i profesję to wybiera się od razu frakcję czy dopiero potem się do jakiejś przystępuje czy też to od frakcji dostaje się propozycję przynależności do niej?
O i czy już należy stworzyć postać i dać ci jej opis czy to dopiero na pierwszej sesji?
|
|
|
|
|
Corwin
..::Super Shur'tugal::..
Dołączył: 28 Kwi 2006
Posty: 1123
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Czw 15:23, 25 Maj 2006 |
|
A niby jak chcesz stworzyc postac nie posiadajc karty postaci ??
|
|
|
|
|
Velo
..::Mistrz Shur'tugal-RPG::..
Dołączył: 18 Lut 2006
Posty: 1019
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Święte miasto (czyli Częstochowa)
|
Wysłany:
Czw 15:23, 25 Maj 2006 |
|
Właśnie. Jajo może poczekać, ale może to potrwać góra pięć dni. Smok zaś może wyczuć, czy jego wybraniec nie podchodzi do jaja tylko ten jeden raz (tak jest w przypadku dzieci, które podchodzą do smoczych jaj podarowanych przez Jeźdźców) i w takim przypadku wykluje się od razu.
|
|
|
|
|
Ervadok
.::Special Shur'tugal::. (Weteran forum)
Dołączył: 14 Lis 2005
Posty: 719
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Sprzed Monitora
|
Wysłany:
Czw 15:25, 25 Maj 2006 |
|
A jakie narazie przewidujesz wierzchowce ?
|
|
|
|
|
Velo
..::Mistrz Shur'tugal-RPG::..
Dołączył: 18 Lut 2006
Posty: 1019
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Święte miasto (czyli Częstochowa)
|
Wysłany:
Czw 15:27, 25 Maj 2006 |
|
Alveaner napisał: |
Tak jakoś weszłam w ten temat i spodobała mi się koncepcja RPG. Więc mam pytanie, czy przy tworzeniu postaci można czy też trzeba podać kolor włosów oczu, znaki szczególne itp.?
A i jeszcze czy na początku jak już się stworzy postać i profesję to wybiera się od razu frakcję czy dopiero potem się do jakiejś przystępuje czy też to od frakcji dostaje się propozycję przynależności do niej?
O i czy już należy stworzyć postać i dać ci jej opis czy to dopiero na pierwszej sesji? |
Możesz ustalić wszystkie szczegóły (ale np. gamę kolorów włosów ustala rasa; np. elf będzie mógł mieć włosy srebrne, ale człowiek już nie... no, chyba że to staruch będzie ). Wszystko wpisujesz zaś do karty postaci przy tworzeniu postaci. Jeśli chodzi o frakcje - możesz wybrać jakąś, bądź działać samotnie (choć nie zaleca się tego dla niektórych klas np. dla nekromantów i łowców nieumarłych; gdyż trudno im poradzić sobie bez wsparcia kompanów, szczególnie na starcie). W trakcie gry można wszystko pozmieniać "jak w życiu". Możliwości gracza równają się jego pomysłowości. Może przystąpić do kilku frakcji naraz, ukrywać się w jakiejś pod innym imieniem itp.
|
|
|
|
|
Velo
..::Mistrz Shur'tugal-RPG::..
Dołączył: 18 Lut 2006
Posty: 1019
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Święte miasto (czyli Częstochowa)
|
Wysłany:
Czw 15:28, 25 Maj 2006 |
|
Ervadok napisał: |
A jakie narazie przewidujesz wierzchowce ? |
Pisałem to już gdzieś wcześniej: począwszy od różnych odmian koni, po magiczne wierzchowce elfów, feldunosty, nieumarłe konie stworzone przez nekromantów itp.
|
|
|
|
|
Ervadok
.::Special Shur'tugal::. (Weteran forum)
Dołączył: 14 Lis 2005
Posty: 719
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Sprzed Monitora
|
Wysłany:
Czw 15:47, 25 Maj 2006 |
|
no nieźle no to teraz czekam na fotki i opisy
|
|
|
|
|
filozof (podwórkowy)
..::Guru Shur'tugal::.. (Mod)
Dołączył: 28 Mar 2006
Posty: 1410
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: minas ithil
|
Wysłany:
Czw 18:04, 25 Maj 2006 |
|
|
|
|
Katze
.::Murtagh's Guardian Angel::.(ExtraMod)
Dołączył: 18 Sty 2006
Posty: 4801
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: się biorą dzieci?
|
Wysłany:
Czw 18:23, 25 Maj 2006 |
|
Ja chcę Białą Kotkę! Rezerwuję.
|
|
|
|
|
Corwin
..::Super Shur'tugal::..
Dołączył: 28 Kwi 2006
Posty: 1123
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Czw 18:25, 25 Maj 2006 |
|
Eee tam ... wtedy nie bylo sklepow z kotami ... trzba znalezc wlasnego jak ktos chce ... jak ise natke na kota to wam odsprzedam alb oddam
|
|
|
|
|
Ervadok
.::Special Shur'tugal::. (Weteran forum)
Dołączył: 14 Lis 2005
Posty: 719
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Sprzed Monitora
|
Wysłany:
Czw 18:31, 25 Maj 2006 |
|
kiedy dojdzie profesja łowcy-maga ?
|
|
|
|
|
Hawker_shurtugal
..::Mistrz Shur'tugal-RPG::..
Dołączył: 01 Maj 2006
Posty: 107
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Leżajsk City/podkarpacie
|
Wysłany:
Czw 19:20, 25 Maj 2006 |
|
Ludzie co wy tak z tymi łowcami, bedziesz mag kupisz łuk zapolujesz magią i już jesteś mag łowca, a o ile wiem to nie wolno używać magii do zabijania zwierząt (chyba)
|
|
|
|
|
Velo
..::Mistrz Shur'tugal-RPG::..
Dołączył: 18 Lut 2006
Posty: 1019
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Święte miasto (czyli Częstochowa)
|
Wysłany:
Czw 19:34, 25 Maj 2006 |
|
Rzecz w tym, że łowca oprócz niewątpliwego talentu myśliwskiego, posiada jeszcze zestaw umiejętności pokroju tropienia, skradania się, postępowania ze zwierzętami, zakładania pułapek itp. których magia w większości przypadków zastąpić nie może .
|
|
|
|
|
Mirza
..::Extreme Shur'tugal::..
Dołączył: 05 Mar 2006
Posty: 2999
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Mazury
|
Wysłany:
Czw 19:57, 25 Maj 2006 |
|
A ja mam pytanko:
Ile czasu trzeba szkolić się na łowcę nieumarłych i czy po przerwaniu szkolenia ma się jakieś zdolności?
|
|
|
|
|
Velo
..::Mistrz Shur'tugal-RPG::..
Dołączył: 18 Lut 2006
Posty: 1019
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Święte miasto (czyli Częstochowa)
|
Wysłany:
Czw 20:03, 25 Maj 2006 |
|
Wszystko jak w życiu. Gracz będzie musiał autentycznie odegrać szkolenie (będzie to wyglądało mniej więcej tak jak trening Eragona u Oromisa w Dziedzictwie, choć nie będzie się ciągną przez tak długi czas) i z czasem będzie uczył się coraz to nowych umiejętności, które może mu przekaząć jego mentor (lub mentorzy). Sam trening może potrwać nawet kilka miesięcy (czas zależy od postaci).
|
|
|
|
|
Cień Durza
..::Master of shadow::.. (Mod)
Dołączył: 08 Sty 2006
Posty: 542
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: uru'bean
|
Wysłany:
Czw 21:00, 25 Maj 2006 |
|
kiedy stworzysz tego rpg'a
|
|
|
|
|
Velo
..::Mistrz Shur'tugal-RPG::..
Dołączył: 18 Lut 2006
Posty: 1019
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Święte miasto (czyli Częstochowa)
|
Wysłany:
Czw 21:01, 25 Maj 2006 |
|
A skąd ja mam to wiedzieć ?
|
|
|
|
|
Cień Durza
..::Master of shadow::.. (Mod)
Dołączył: 08 Sty 2006
Posty: 542
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: uru'bean
|
Wysłany:
Czw 21:15, 25 Maj 2006 |
|
Cień Durza napisał: |
kiedy stworzysz tego rpg'a |
ajć chciałem powiedzieć skończysz
|
|
|
|
|
Hawker_shurtugal
..::Mistrz Shur'tugal-RPG::..
Dołączył: 01 Maj 2006
Posty: 107
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Leżajsk City/podkarpacie
|
Wysłany:
Czw 21:28, 25 Maj 2006 |
|
Velo zapomniałeś jednej rasy później napisze jakiej...
|
|
|
|
|
Velo
..::Mistrz Shur'tugal-RPG::..
Dołączył: 18 Lut 2006
Posty: 1019
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Święte miasto (czyli Częstochowa)
|
Wysłany:
Czw 21:32, 25 Maj 2006 |
|
To może lepiej napisz teraz, póki cała konwencja gry nie zakorzeni się na stałe...
|
|
|
|
|
Becik
..::Elva's Protector::..(ExtraMod)
Dołączył: 31 Gru 2005
Posty: 2115
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: z piekła :P
|
Wysłany:
Czw 21:34, 25 Maj 2006 |
|
hmmm nie ma urgali sa mieszance ale urgali nie ma
|
|
|
|
|
Velo
..::Mistrz Shur'tugal-RPG::..
Dołączył: 18 Lut 2006
Posty: 1019
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Święte miasto (czyli Częstochowa)
|
Wysłany:
Czw 21:36, 25 Maj 2006 |
|
Już wspominałem i argumentowałem, że gra Urgalami odpada...
|
|
|
|
|
Becik
..::Elva's Protector::..(ExtraMod)
Dołączył: 31 Gru 2005
Posty: 2115
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: z piekła :P
|
Wysłany:
Czw 21:38, 25 Maj 2006 |
|
tak a ja jestem tu od jakiejs 10 strony i mysliz ze mialem czas i sile to wszystko czytac ??
|
|
|
|
|
Velo
..::Mistrz Shur'tugal-RPG::..
Dołączył: 18 Lut 2006
Posty: 1019
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Święte miasto (czyli Częstochowa)
|
Wysłany:
Czw 21:39, 25 Maj 2006 |
|
Ehhh *wzrusza ramionami* Musicie mi zaufać. Jak czegoś nie daje to na 99% umyślnie ...
|
|
|
|
|
Becik
..::Elva's Protector::..(ExtraMod)
Dołączył: 31 Gru 2005
Posty: 2115
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: z piekła :P
|
Wysłany:
Czw 21:43, 25 Maj 2006 |
|
a dasz profesje "nawiedzone dziecko " albo "przeklete dziecko" ?? no wiesz dla kazdego cos dobrego
|
|
|
|
|
Velo
..::Mistrz Shur'tugal-RPG::..
Dołączył: 18 Lut 2006
Posty: 1019
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Święte miasto (czyli Częstochowa)
|
Wysłany:
Czw 21:49, 25 Maj 2006 |
|
Profesję ? To takich niby się szkoli ;>?
|
|
|
|
|
Becik
..::Elva's Protector::..(ExtraMod)
Dołączył: 31 Gru 2005
Posty: 2115
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: z piekła :P
|
Wysłany:
Czw 21:50, 25 Maj 2006 |
|
ej jak ktos zuca na dziecko klatwe to jest tak jak by jje szkolil
no nie badz ham umiejetnosci i wszystko by sie losowalo
|
|
|
|
|
Velo
..::Mistrz Shur'tugal-RPG::..
Dołączył: 18 Lut 2006
Posty: 1019
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Święte miasto (czyli Częstochowa)
|
Wysłany:
Czw 21:51, 25 Maj 2006 |
|
Jak chcesz sobie taką postać zrobić to losuj . Może ci się uda wylosować "opętanie" .
|
|
|
|
|
Becik
..::Elva's Protector::..(ExtraMod)
Dołączył: 31 Gru 2005
Posty: 2115
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: z piekła :P
|
Wysłany:
Czw 21:58, 25 Maj 2006 |
|
morze jest szerokie i glebokie
a jak sie bede podlizywac to jako misrz gry sprawisz zeby moja postac bedzie przekleta
bo wiez y jestes swietny i wogule super koles i wszyscy cie lubia i jestes mizrzu
|
|
|
|
|
|