Autor |
Wiadomość |
Velo
..::Mistrz Shur'tugal-RPG::..
Dołączył: 18 Lut 2006
Posty: 1019
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Święte miasto (czyli Częstochowa)
|
Wysłany:
Czw 22:36, 25 Maj 2006 |
|
Nadzieja matką głupich ;>
|
|
|
|
|
|
|
Becik
..::Elva's Protector::..(ExtraMod)
Dołączył: 31 Gru 2005
Posty: 2115
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: z piekła :P
|
Wysłany:
Czw 22:38, 25 Maj 2006 |
|
|
|
|
Corwin
..::Super Shur'tugal::..
Dołączył: 28 Kwi 2006
Posty: 1123
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Pią 7:32, 26 Maj 2006 |
|
Nie martw sie Becik ... jak juz bede dosc dobrym magiem to z checia sam Cie opetam
|
|
|
|
|
Ervadok
.::Special Shur'tugal::. (Weteran forum)
Dołączył: 14 Lis 2005
Posty: 719
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Sprzed Monitora
|
Wysłany:
Pią 9:12, 26 Maj 2006 |
|
To o jaką rasę chodziło ?? kotołaki ?
|
|
|
|
|
Kani
..::Guru Shur'tugal::.. (Mod)
Dołączył: 13 Sty 2006
Posty: 1926
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Zgadnij
|
Wysłany:
Pią 9:19, 26 Maj 2006 |
|
Albo ja i będe się tobą opiekował No wiesz, ja chce zrobić kogoś podonego do Angeli, dobrego maga, równie dobrego wojownika i w dodatku lekko świrniętego I chyba nie będe żucał czy jestem świrnięty lekko czy nie, a nawet jeśli, to taki będe, nawet jak wyrzuce coś innego Velo, WPROWADŹ WRESZCIE PROFESJE DLA ŁOWCY NIEUMARŁYCH!!!!!!!!!!!!!
|
|
|
|
|
Mormon
.::Special Shur'tugal::. (Weteran forum)
Dołączył: 09 Sty 2006
Posty: 2678
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Lublin
|
Wysłany:
Pią 10:52, 26 Maj 2006 |
|
Czyli Ty też będziesz grał kobietą..?
Już chyba wiem jakąprofesję wybiore... mnicha .
|
|
|
|
|
Kani
..::Guru Shur'tugal::.. (Mod)
Dołączył: 13 Sty 2006
Posty: 1926
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Zgadnij
|
Wysłany:
Pią 10:58, 26 Maj 2006 |
|
Nie kobietą, kimś podobnym do Angeli w sensie charakter i umiejętności, ale czemu nie, moge grać kobietą
|
|
|
|
|
Hawker_shurtugal
..::Mistrz Shur'tugal-RPG::..
Dołączył: 01 Maj 2006
Posty: 107
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Leżajsk City/podkarpacie
|
Wysłany:
Pią 11:31, 26 Maj 2006 |
|
Ej velo tak wogóle to kobieta i mnich to trza zmienic profesje na zakonnica.
Chodziło mi o wyskoie elfy był ich opis podczas święta blod cośtam.
|
|
|
|
|
Velo
..::Mistrz Shur'tugal-RPG::..
Dołączył: 18 Lut 2006
Posty: 1019
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Święte miasto (czyli Częstochowa)
|
Wysłany:
Pią 11:42, 26 Maj 2006 |
|
Hawker_shurtugal napisał: |
Ej velo tak wogóle to kobieta i mnich to trza zmienic profesje na zakonnica. |
Zakonnice pochodzą z europejskiej kultury. Mnisi, jakich opisałem, bliżsi są kulturze dalekiego wschodu - spójż chociażby na niezwykłych Shao-lin, którzy przetrwali do naszych czasów. Robią takie rzeczy, że normalny człowiek obserwując ich dostaje "szczękopadu" . Warto wspomnieć, że legendarny Bruce Lee uczył się przez kilka lat (a może tylko dwa... nie pamiętam teraz) w klasztorze Shao-lin... Po których został wywalony, bo w porównaniu do innych mnichów był beznadziejny... W tej kulturze kobiety też są mnichami, a konkretnie mniszkami... Swoją drogą nawet w naszej kulturze zakonnica i mniszka to odmienne rzeczy...
Hawker_shurtugal napisał: |
Chodziło mi o wyskoie elfy był ich opis podczas święta blod cośtam. |
To były zwykłe elfy, które odmieniły się za pomocą magii, a nie żadna PODRASA (bo już z całą pewnością nie rasa). Równie dobrze możnaby zamieścić całą masę zmienionych przez magię elfów... Zamiast tego po prostu zostanie dodana możliwość modyfikowania ciała magią... Nic po za tym...
|
|
|
|
|
Hawker_shurtugal
..::Mistrz Shur'tugal-RPG::..
Dołączył: 01 Maj 2006
Posty: 107
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Leżajsk City/podkarpacie
|
Wysłany:
Pią 13:54, 26 Maj 2006 |
|
To była pod-rasa
Cytat: |
Wysokie elfy o czarnych oczach
pozbawianych białek i straszliwej urodzie budzącą grozę w jego sercu.
Gdy te elfy dotykały czegoś, przenikały przez to niczym cień. |
Paolnni czytałem wiele książek fantasy i mógł z którejś troche "podIwanić" rasy, a na pewno w którejś występują "Wysokie Elfy" więc może o to chodziło ??
Jak by co proponuje spytać się graczów czy by chcieli taką rasę.
Gdzieś widziałem elfi rodowód jak go znajde to napiszze.
|
|
|
|
|
Velo
..::Mistrz Shur'tugal-RPG::..
Dołączył: 18 Lut 2006
Posty: 1019
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Święte miasto (czyli Częstochowa)
|
Wysłany:
Pią 14:29, 26 Maj 2006 |
|
Hehhhh... Były tam różne odmiany elfów, nawet jedna o "falujących ciałach"... Wszystkie były zwykłymi elfami odmienionymi przez magię, te z czarnymi oczami także.
|
|
|
|
|
Mirza
..::Extreme Shur'tugal::..
Dołączył: 05 Mar 2006
Posty: 2999
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Mazury
|
Wysłany:
Pią 14:39, 26 Maj 2006 |
|
A będąc elfem będzie można przemieniać się w zwierzęta? A półelfem? A ćwierć elfem???
|
|
|
|
|
Velo
..::Mistrz Shur'tugal-RPG::..
Dołączył: 18 Lut 2006
Posty: 1019
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Święte miasto (czyli Częstochowa)
|
Wysłany:
Pią 14:41, 26 Maj 2006 |
|
Nawet krasnoludem . Trzeba być przede wszystkim osobą znającą magię ...
|
|
|
|
|
Ervadok
.::Special Shur'tugal::. (Weteran forum)
Dołączył: 14 Lis 2005
Posty: 719
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Sprzed Monitora
|
Wysłany:
Pią 14:48, 26 Maj 2006 |
|
Nareście doszła profesja Mistycznego Łucznika i byłem wniebowzięty ,ale dowiedziałem sie mze krasnoludy nie moga miec tej profesji to moj entuzjazm troszku opadl No ale nie mozna miec wszystkiego naraz
Mam pytanie czy powstanie jakaś profesja tórą mogą uprawiac tylko krasnoludy ?
P.S
Czy bedxzie profesja kapłana
|
|
|
|
|
Velo
..::Mistrz Shur'tugal-RPG::..
Dołączył: 18 Lut 2006
Posty: 1019
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Święte miasto (czyli Częstochowa)
|
Wysłany:
Pią 15:17, 26 Maj 2006 |
|
|
|
|
Ervadok
.::Special Shur'tugal::. (Weteran forum)
Dołączył: 14 Lis 2005
Posty: 719
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Sprzed Monitora
|
Wysłany:
Pią 16:26, 26 Maj 2006 |
|
No to znowu pozostaje mi czekać ech...
|
|
|
|
|
Becik
..::Elva's Protector::..(ExtraMod)
Dołączył: 31 Gru 2005
Posty: 2115
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: z piekła :P
|
Wysłany:
Pią 17:32, 26 Maj 2006 |
|
velo mam pytanko bedzie mozliwosc zucania blogoslawienstw albo klatw na innych graczy .
zapewne tak
czyli bede mogl poprosic jakiegos maga o to zeby usprawnil moje umiejetnosci sile kondycje itp
|
|
|
|
|
Corwin
..::Super Shur'tugal::..
Dołączył: 28 Kwi 2006
Posty: 1123
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Pią 17:45, 26 Maj 2006 |
|
Dobra to nie pros nikogo innego poza mna ... chce sie doksztalac w czarowaniu ... chetnie Ci pomoge (mimi ze odszedles z Gildii )
|
|
|
|
|
Becik
..::Elva's Protector::..(ExtraMod)
Dołączył: 31 Gru 2005
Posty: 2115
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: z piekła :P
|
Wysłany:
Pią 17:55, 26 Maj 2006 |
|
troche tego zaluje ale bede radzil sobie sam
(oczywiscie przyjmuje twoja propozycje )
|
|
|
|
|
Velo
..::Mistrz Shur'tugal-RPG::..
Dołączył: 18 Lut 2006
Posty: 1019
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Święte miasto (czyli Częstochowa)
|
Wysłany:
Pią 18:16, 26 Maj 2006 |
|
Becik napisał: |
velo mam pytanko bedzie mozliwosc zucania blogoslawienstw albo klatw na innych graczy .
zapewne tak
czyli bede mogl poprosic jakiegos maga o to zeby usprawnil moje umiejetnosci sile kondycje itp |
Pewnie, że tak. Błogosławiony/przeklinany będzie mógł jednak bronić się siłą woli.
Co zaś o wzmacnianiu... Jestem w trakcie opracowywania tego systemu, ale z całą pewnością jeśli będzie możliwe permamentne wzmocnienie czyjegoś ciała, to pociągnie za sobą duże koszty (np. wolniejsze zdobywanie umiejętności).
|
|
|
|
|
Ervadok
.::Special Shur'tugal::. (Weteran forum)
Dołączył: 14 Lis 2005
Posty: 719
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Sprzed Monitora
|
Wysłany:
Pią 19:05, 26 Maj 2006 |
|
Czy masz w planach zrobienia księgi broni i ekwipunku bo np. ja chcialbym wiedziec w co sie mozna uzbroic
|
|
|
|
|
Corwin
..::Super Shur'tugal::..
Dołączył: 28 Kwi 2006
Posty: 1123
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Pią 19:09, 26 Maj 2006 |
|
Njapier to lepiej gdyby byla ksiega umeijetnosci bo chcialbym wkoncu wybrac sobie profesje ... a nie wiem cyzm sie roznia nie znajac umeijetnosci ...
|
|
|
|
|
Velo
..::Mistrz Shur'tugal-RPG::..
Dołączył: 18 Lut 2006
Posty: 1019
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Święte miasto (czyli Częstochowa)
|
Wysłany:
Pią 19:15, 26 Maj 2006 |
|
Wszystko to będzie zamieszczone.
|
|
|
|
|
Mormon
.::Special Shur'tugal::. (Weteran forum)
Dołączył: 09 Sty 2006
Posty: 2678
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Lublin
|
Wysłany:
Pią 19:23, 26 Maj 2006 |
|
Ten temat idzie najlepiej ze wszystkich...
Velo, a jak to będzie z nowymi umiejętnościami..? Jak i od kogo będzie moża ich się nauczyć..?
|
|
|
|
|
Ervadok
.::Special Shur'tugal::. (Weteran forum)
Dołączył: 14 Lis 2005
Posty: 719
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Sprzed Monitora
|
Wysłany:
Pią 19:26, 26 Maj 2006 |
|
Zapewne od nauczycieli przynajmniej tak mi sie zdaje ja czekam na wierzchowce bo to zawsze fajniej poruszac sie na wiernym rumaku ( ) niz na wlasnych nogach
|
|
|
|
|
Mormon
.::Special Shur'tugal::. (Weteran forum)
Dołączył: 09 Sty 2006
Posty: 2678
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Lublin
|
Wysłany:
Pią 19:28, 26 Maj 2006 |
|
Czyli zwykły gracz nie będzie mógł się nauczyć od drugiego..?
|
|
|
|
|
Velo
..::Mistrz Shur'tugal-RPG::..
Dołączył: 18 Lut 2006
Posty: 1019
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Święte miasto (czyli Częstochowa)
|
Wysłany:
Pią 19:47, 26 Maj 2006 |
|
Po pierwsze będzie można się ich nauczyć samodzielnie np. wielokronie ganiając za zwierzyną po lesie, czy raz za razem analizując ślady poszukiwanej osoby, będzie można nauczyć się podstaw tropienia. Cały proces będzie jednak trwał dość długo, dlatego lepiej znaleźć nauczyciela. Osoba taka musi mieć po prostu umieć daną rzecz i chcieć cię nauczyć. Postać będzie musiała odbyć szkolenie; przykładowo - mag chcący nauczyć się walki długi mieczami, uda się do swojego przyjaciela - pewnego starego wojaka - z prośbą o nauczenie go walki tym rodzajem broni. Wojak będzie się więc spotykał wielokronie z magiem i razem będą się fechtować, poczynając od najprostszych nauk - jak trzymać broń, jak zrobić najprostszą zastawę itd. Po trzech dniach mag będzie już na tyle wprawny, by broń nie wylatywała mu z rąk przy atakowaniu - zdobędzie pierwszy poziom w tej umiejętności. Wojak jest jednak starym weteranem i całkiem dobrze radzi sobie z fechtunkiem - jeśli mag zechce zostać u niego dwa miesiące, ten bez problemu wyuczy go walki mieczami nawet na czwarty poziom. Dalej już jednak nie może go wyuczyć - weteran ma rozwiniętą walkę na miecze do piątego poziomu i mag mógł wyszkolić się na maksymalnie poziom mniej od niego. Aby osiągnąć poziom piąty, będzie musiał używać miecza na bierząco w walkach (a gracz przeznaczy zdobywane w walce punkty doświadczenia na tą umiejętność).
Umiejętności specjalne zdobywa się w podobny sposób, z tym, że tam nie ma poziomów i jedna postać może wyuczyć bez problemu drugą (o ile sama jest wyuczyła tej umiejętności, sama "znajomość" nie wystarczy).
I teraz uwaga. Postać będzie zdobywała z czasem punkty doświadczenia - za długotrwałą naukę, wygrane walki, wykonane zadania itp. - przyznawane wedle uznania Mistrza Gry. Jeśli postać szkoli się czegoś (samemu alby z czyjąś pomocą), zdobywa podstawowe umiejętności związane z tą dziedziną - wie o co chodzi, ale nie potrafi użyć swojej wiedzy w praktyce. Dopiero "wykupując" daną umiejętność za punty doświadczenia będzie można z niej skorzystać. Szkoląc się postać może na bierząco szkolić się w danej umiejętności: celowo - gdy długi czas poświęca na trening z jakimś nauczycielem, lub samoczynnie - gdy MG uznaje, że postać tak długo zajmowała się daną umiejętnością, iż stała się w niej bardziej biegła. Przyznane punkty doświadczenia gracz może przeznaczyć (lub poczekać, aż zbierze ich się więcej, by wyszkolić się w tym, czego w tej chwili się nie zna, lub wymaga to więcej punktów doświadczenia niż się posiada )na każdą umiejętność, którą zna (do tego są właśnie wypisane umiejętności w dziale z profesjami postaci; są to też jednak te umiejętności, w których postać poznała podstawy ich działania). Może je jednak rozdysponowywać na umiejętności, które w danej chwili mógł poszerzyć; przykładowo - będąc na dworze królewskim postąć nie ma podstaw, by wyuczyć się jeździectwa na wyższy poziom. Gracz musi więc pokierować postać w dzicz na wierzchowcu i poćwiczyć różne "akrobacje" z grzbietu konia, by móc tą umiejętność rozwinać. Może tej jednak iść do jakiegoś trenera i poświęcić kilka godzin na trening (o ile nauczyciel ma umiejętność rozwiniętą conajmniej na dwa poziomy wyżej, niż chcemy się nauczyć - mentor zawsze będzie od nas o jeden poziom lepszy), dzięki czemu zdobędzie już podstawy do przyznania punktów doświadczenia na daną dziedzinę.
|
|
|
|
|
Velo
..::Mistrz Shur'tugal-RPG::..
Dołączył: 18 Lut 2006
Posty: 1019
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Święte miasto (czyli Częstochowa)
|
Wysłany:
Pią 19:47, 26 Maj 2006 |
|
mormon napisał: |
Czyli zwykły gracz nie będzie mógł się nauczyć od drugiego..? |
Będzie mógł .
|
|
|
|
|
Ervadok
.::Special Shur'tugal::. (Weteran forum)
Dołączył: 14 Lis 2005
Posty: 719
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Sprzed Monitora
|
Wysłany:
Pią 19:49, 26 Maj 2006 |
|
No to wszystko jasne
|
|
|
|
|
Mormon
.::Special Shur'tugal::. (Weteran forum)
Dołączył: 09 Sty 2006
Posty: 2678
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Lublin
|
Wysłany:
Pią 19:58, 26 Maj 2006 |
|
Dobrze... Zapytam jeszcze, bo wcale się nie orientuje: Czy gracz (konkretna rasa, profesja) ma jakieś ograniczenia co do tych umiejtności..? Nie chodzi mi o ich maksymalną ilość, lecz cechy itd...
|
|
|
|
|
|