Forum Saphira.fora.pl Strona Główna  
 FAQ  •  Szukaj  •  Użytkownicy  •  Grupy •  Galerie   •  Rejestracja  •  Profil  •  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  •  Zaloguj
 Dyskusja o grze Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiekTen temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Autor Wiadomość
Velo
..::Mistrz Shur'tugal-RPG::..
..::Mistrz Shur'tugal-RPG::..



Dołączył: 18 Lut 2006
Posty: 1019 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Święte miasto (czyli Częstochowa)

PostWysłany: Pią 21:18, 12 Maj 2006 Powrót do góry

Kod:
Generał Velo odkręcił manierkę i pociągnął wypił kilka łyków. Wieloprocentowy płyn przyjemnie drażnił gardło...
-Ile jeszcze potrzebujecie czasu? - zawołał ochryple do dwóch ubranych w kombinezony żołnierzy, operujących spawarkę.
Żołnierze wyprostowali się i zasalutowali.
-Melduję, że wystarczy jeszcze pól minuty generale! - wykrzyknął jeden z nich.
Generał Velo pokiwał głową.
-Spocznij.
Stary weteran spojrzał w górę i skrzywił się. Olbrzmi, żelazny transparent opatrzony czarnym napisem "Nowe pole dyskusyjne dla Shur'tugal RPG" wręcz prosił się o zestrzelenie. Jeszcze kilka tygodni temu kryli się z tą robotą... A teraz?
-Generale, melduję, że zbliża się do nas burza piaskowa - zameldował jeden z obserwatorów przez krótkofalówkę.
Dziwne - pomyślał generał - Meteorolodzy nie zapowiadali burzy tego dnia...
-Ide do ciebie - powiedział Velo przez krótkofalówkę, po czym odwrócił się i raźno skierował się w stronę śluzy. Chwilę później znalazł z się w środku niskiego, ale bardzo szerokiego bunkra, wyposarzonego w głęboką piwniczkę i małą wieżę obserwacyjną. Generał skierował się w stronę tego drugiego. Złapał spękanymi od gorąca rękami aluminiową drabinkę i pośpiesznie wspiął się na szczyt punktu obserwacyjnego. Czekał już tam na niego żołnierz z lornetknął w ręku. Zanim zdążył cokolwiek zameldować, generał chwycił za okular lornetki i przy jej pomocy rozejrzał się po okolicy.
Pustynia - setki kilometrów kwadratowych piasku, urozmaiconych przez pojedyńcze kaktusy. Bunkier poniżej był jedynym budynkiem w promieniu trzystu kilometrów. Generał przekręcił pokrętło odpowiedzialne za ostrość i spojrzał na niewyraźną, szarą linię przed sobą.
Istotnie, zbliżała się ku nim ściana kurzu. Co ciekawe - ze wszystkich stron. Brwi generała podniosły się do góry - to nie było naturalne. Niespodziewanie coś przykuło jego uwagę - coś pośród wirującego w powietrzu piasku odbijało światło. Generał z rosnącą obawą poprawił podkręcił ostrość lornetki. Chwilę stał tak, po czym momentalnie skoczył w dół, pociągając osupiałego żołnierza za sobą. Sześć metrów i wiele siniaków niżej generał zrzucił z siebie pojękującego obserwatora i walną pięścią w duży, czerwony guzik na ścianie. Momentalnie małe okienka bunkru zatrzasneły się, a w środku rozlało się czerwone światło halogentów. Żołnierze z zewnątrz pośpiesznie wbiegli przez śluzę do środka i zaplombowali ją.
-Przygotować się! - krzyknął generał - Nadchodzą forumowicze!


To temat, w którym możecie do woli dyskutować o Shur'tugal RPG, zadawać mi pytania itp. Uwaga - będe usuwał bezsensowny spam...

[Edit by HaWkEr: dla tych którzy nie wiedzą o co chodzi radze poczytać TU ]
Zobacz profil autora
Kani
..::Guru Shur'tugal::.. (Mod)
..::Guru Shur'tugal::.. (Mod)



Dołączył: 13 Sty 2006
Posty: 1926 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Zgadnij

PostWysłany: Sob 7:56, 13 Maj 2006 Powrót do góry

Hehe, biegne, jestem w czołówce, TAK!!! Tajemniczy, czyli ja, jako pierwszy dotarł na miejsce!! :D No, Velo, postarałeś się, gratulacje na stojąco. Mam jedno pytanko, czy będą tylko dwie główne frakcje?? I jak będzie można zostać jeźdźcem, bo chyba półurgal nie może dosiadać smoka? I czy w ogóle będzie można? I według mnie, z tego co widze narazie, to elfy wymiatają, są za dobre, fakt, odebrałeś im 10 punktów cech, ale tylko przy tworzeniu postaci. Ale trzeba przyznać, genialne!
Zobacz profil autora
Peter
.::Special Shur'tugal::. (Weteran forum)
.::Special Shur'tugal::. (Weteran forum)



Dołączył: 02 Maj 2006
Posty: 2384 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Ze świata Eo

PostWysłany: Sob 8:17, 13 Maj 2006 Powrót do góry

jak zwykle drugi :lol: dołącze sie do pochwał opisy ras,frakicji sa świetne :]
myśle ze do frakcj dołączą jeszcze vaderni.co do tego czy półurgal moze dosiadac smoka sadze ze chyba nie moze bo elfu nie uwzgledziły ich w zaklęciu łaczącym smoki i jeźdźców(no chyba ze zmienimy przeszłośc jeźdźców) :) [/url]
Zobacz profil autora
Ravyn
..::Shruikan Webmaster::..(ExtraMod)
..::Shruikan Webmaster::..(ExtraMod)



Dołączył: 28 Gru 2005
Posty: 5983 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Otchłan Zegarków^^

PostWysłany: Sob 8:19, 13 Maj 2006 Powrót do góry

W takim razie... :D Jak się zapisać?
Zobacz profil autora
Velo
..::Mistrz Shur'tugal-RPG::..
..::Mistrz Shur'tugal-RPG::..



Dołączył: 18 Lut 2006
Posty: 1019 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Święte miasto (czyli Częstochowa)

PostWysłany: Sob 8:32, 13 Maj 2006 Powrót do góry

Tajemniczy napisał:
Mam jedno pytanko, czy będą tylko dwie główne frakcje?? I jak będzie można zostać jeźdźcem, bo chyba półurgal nie może dosiadać smoka? I czy w ogóle będzie można?


Jedynie krasnoludy nie będą mogły dosiadać smoków. Półurgale z racji tego, iż mają w sobie krew ludzi, mogą połączyć się więzią ze smokiem ;).

Tajemniczy napisał:
I według mnie, z tego co widze narazie, to elfy wymiatają, są za dobre, fakt, odebrałeś im 10 punktów cech, ale tylko przy tworzeniu postaci.


Z jednej strony istotnie - graczy wybierający elfy będą mogli "przypadkować" w jakąś cechę. Z drugiej zaś 18 punktów, które im zostanie (liczba ta może ulec zmianie) daje im małe pole do popisu - jeśli ktoś będzie chciał stworzyć elfa-maga to część punktów niepotrzebnie pójdzie w siłę i zręczność (choć z drugiej strony może równie dobrze stworzyć maga-wojownika).

Tajemniczy napisał:
Mam jedno pytanko, czy będą tylko dwie główne frakcje??


Frakcji będzie jeszcze kilka ;).

Ravyn napisał:
W takim razie... :D Jak się zapisać?


W stosownym czasie trzeba po prostu stworzyć postać i wysłać ją do Mistrza Gry ;).
Zobacz profil autora
Ravyn
..::Shruikan Webmaster::..(ExtraMod)
..::Shruikan Webmaster::..(ExtraMod)



Dołączył: 28 Gru 2005
Posty: 5983 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Otchłan Zegarków^^

PostWysłany: Sob 8:34, 13 Maj 2006 Powrót do góry

Bardzo dziękuję :D
Zobacz profil autora
Kani
..::Guru Shur'tugal::.. (Mod)
..::Guru Shur'tugal::.. (Mod)



Dołączył: 13 Sty 2006
Posty: 1926 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Zgadnij

PostWysłany: Sob 9:37, 13 Maj 2006 Powrót do góry

A jak będzie z umiejętnościami typu pradawna mowa, też będą potrzebne te punkty umiejętności, czy wystarczy tylko pójść do jakiegoś nauczyciela?? Ja bym był ćwierć ludziem :D
Zobacz profil autora
Velo
..::Mistrz Shur'tugal-RPG::..
..::Mistrz Shur'tugal-RPG::..



Dołączył: 18 Lut 2006
Posty: 1019 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Święte miasto (czyli Częstochowa)

PostWysłany: Sob 9:41, 13 Maj 2006 Powrót do góry

Ucząc się u trenera można zdobyć z czasem punkty umiejętności i z miejsca poświęcić je na daną dziedzinę. "Naturalne" zdobywanie tych punktów odbywa się z czasem - postać podróżując, walcząć, ciężko pracując itp. zdobywa punkty doświadczenia i może je poświęcić na dowolną dziedzinę, z której korzystał w danej sytuacji (np. po długiej walce będzie można poświęcić punkty doświadczenia na style walki, specjalizacje w broni, parowanie, uniki, blokowanie itp.).
Zobacz profil autora
argetlam
..::3rd League Shur'tugal::..
..::3rd League Shur'tugal::..



Dołączył: 04 Maj 2006
Posty: 51 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5

PostWysłany: Sob 9:51, 13 Maj 2006 Powrót do góry

velo pisałeś gdzieś że bedą dostępni vardeni
Zobacz profil autora
Ravyn
..::Shruikan Webmaster::..(ExtraMod)
..::Shruikan Webmaster::..(ExtraMod)



Dołączył: 28 Gru 2005
Posty: 5983 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Otchłan Zegarków^^

PostWysłany: Sob 9:54, 13 Maj 2006 Powrót do góry

No włąśnie! Chociaż i tak niebedę do nich należeć :D
Zobacz profil autora
Enigmatyczna
..::LOMptcMssm's Head::..(ExtraMod)
..::LOMptcMssm's Head::..(ExtraMod)



Dołączył: 01 Lut 2006
Posty: 4068 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: że znowu.

PostWysłany: Sob 10:23, 13 Maj 2006 Powrót do góry

Ravyn, może zdradzisz, kim jesteś?

Velo- mam pytanie- pisałeś, że 'W stosownym czasie trzeba po prostu stworzyć postać i wysłać ją do Mistrza Gry' - kiedy ten czas nadejdzie? :ym:
Zobacz profil autora
argetlam
..::3rd League Shur'tugal::..
..::3rd League Shur'tugal::..



Dołączył: 04 Maj 2006
Posty: 51 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5

PostWysłany: Sob 10:27, 13 Maj 2006 Powrót do góry

czy pól elfy będą mogły być jeźdzcami?????????
Zobacz profil autora
Ravyn
..::Shruikan Webmaster::..(ExtraMod)
..::Shruikan Webmaster::..(ExtraMod)



Dołączył: 28 Gru 2005
Posty: 5983 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Otchłan Zegarków^^

PostWysłany: Sob 10:29, 13 Maj 2006 Powrót do góry

Tak bo to pół ludzie i pół elfy tak samo jak z pół urgalami.

Moge zdradzić ale tylko na PW :D
Zobacz profil autora
argetlam
..::3rd League Shur'tugal::..
..::3rd League Shur'tugal::..



Dołączył: 04 Maj 2006
Posty: 51 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5

PostWysłany: Sob 10:39, 13 Maj 2006 Powrót do góry

Ravyn napisał:
Tak bo to pół ludzie i pół elfy tak samo jak z pół urgalami.

Moge zdradzić ale tylko na PW :D


aha wszystko jasne ciekawe jak by wyglądał półurgal na smoku

a co do pw to prosze bardzo
Zobacz profil autora
Ravyn
..::Shruikan Webmaster::..(ExtraMod)
..::Shruikan Webmaster::..(ExtraMod)



Dołączył: 28 Gru 2005
Posty: 5983 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Otchłan Zegarków^^

PostWysłany: Sob 10:48, 13 Maj 2006 Powrót do góry

Niketórzy chcą być półurglami.
Zobacz profil autora
Velo
..::Mistrz Shur'tugal-RPG::..
..::Mistrz Shur'tugal-RPG::..



Dołączył: 18 Lut 2006
Posty: 1019 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Święte miasto (czyli Częstochowa)

PostWysłany: Sob 11:40, 13 Maj 2006 Powrót do góry

argetlam napisał:
velo pisałeś gdzieś że bedą dostępni vardeni


No i będą dostępni ;).

Aryaa napisał:
Velo- mam pytanie- pisałeś, że 'W stosownym czasie trzeba po prostu stworzyć postać i wysłać ją do Mistrza Gry' - kiedy ten czas nadejdzie? :ym:


Wtedy, kiedy ruszy RPG ;>... Zostało jeszcze dość dużo rzeczy do napisania... Więc dopiero za jakiś czas ;).

argetlam napisał:
czy pól elfy będą mogły być jeźdzcami?????????


Jak już pisałem wszyscy prócz krasnoludów mogą zostać Jeźdźcami...
(Swoją drogą krasnolud zawsze może znaleźć sobie dzikiego smoka i się z nim zaprzyjaźnić... Opcji w RPGu jest wiele i ograniczają je tylko umiejętności gracza i pomysłowości Mistrza Gry ;))

argetlam napisał:
aha wszystko jasne ciekawe jak by wyglądał półurgal na smoku


Dostanie smoka to truuuudna sprawa ;>... Nie myślcie, że od razu takiego dostaniecie ;>... Do tego trzeba się wykazać talentem RPGowym ;).
Zobacz profil autora
Kani
..::Guru Shur'tugal::.. (Mod)
..::Guru Shur'tugal::.. (Mod)



Dołączył: 13 Sty 2006
Posty: 1926 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Zgadnij

PostWysłany: Sob 12:14, 13 Maj 2006 Powrót do góry

Zasypujemy cię pytaniami jak małe dzieci, a dlaczego to, a dlaczego tamto. Zamiast tego stworzyłbyś jakiś temat, i w nim zrobiłbyś przykładową postać, opisał umiejętności, atrybuty, przynajmniej to co masz, a z czasem uzupełniałbyś tą postać o kolejne żeczy, fakt, pytania będą, ale nie tyle. I przy okazji, jak to mniej więcej będzie z tym smokiem, czy to będzie coś w stylu: jak zdobęde odpowiednio dużo czegoś tam to smok się dla mnie wykluje?? :)
Zobacz profil autora
Velo
..::Mistrz Shur'tugal-RPG::..
..::Mistrz Shur'tugal-RPG::..



Dołączył: 18 Lut 2006
Posty: 1019 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Święte miasto (czyli Częstochowa)

PostWysłany: Sob 12:21, 13 Maj 2006 Powrót do góry

Tajemniczy napisał:
Zasypujemy cię pytaniami jak małe dzieci, a dlaczego to, a dlaczego tamto. Zamiast tego stworzyłbyś jakiś temat, i w nim zrobiłbyś przykładową postać, opisał umiejętności, atrybuty, przynajmniej to co masz, a z czasem uzupełniałbyś tą postać o kolejne żeczy, fakt, pytania będą, ale nie tyle.


Bezsens. Coś takiego rodzi masę nieścisłości i niepotrzebnych pytań. Gotowa postać niewiele by wprowadziła, a tłumaczenie poszczególnych rzeczy nie miałoby sensu, gdyż wiele z nich uległoby modyfikacjom. Po prostu bądźcie cierpliwi, kilka chwil/godzin/dni was nie zbawi.

Tajemniczy napisał:
I przy okazji, jak to mniej więcej będzie z tym smokiem, czy to będzie coś w stylu: jak zdobęde odpowiednio dużo czegoś tam to smok się dla mnie wykluje?? :)


Im lepiej gracz odgrywa klimatycznie swoją postać, tym większa szansa na dostanie czegoś "ekstra". Smok leży na górze listy "ekstra"...
Zobacz profil autora
Kani
..::Guru Shur'tugal::.. (Mod)
..::Guru Shur'tugal::.. (Mod)



Dołączył: 13 Sty 2006
Posty: 1926 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Zgadnij

PostWysłany: Sob 13:31, 13 Maj 2006 Powrót do góry

Acha, a jak to będzie wyglądało z magią PM, coś napisałeś o jakichś stopniach, ale to niewiele mi mówi, i z kosztem żucania czarów, jak to mniej więcej będzie wyglądało??
Zobacz profil autora
Velo
..::Mistrz Shur'tugal-RPG::..
..::Mistrz Shur'tugal-RPG::..



Dołączył: 18 Lut 2006
Posty: 1019 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Święte miasto (czyli Częstochowa)

PostWysłany: Sob 13:42, 13 Maj 2006 Powrót do góry

Tajemniczy napisał:
Acha, a jak to będzie wyglądało z magią PM, coś napisałeś o jakichś stopniach, ale to niewiele mi mówi, i z kosztem żucania czarów, jak to mniej więcej będzie wyglądało??


Każda postać będzie trenowała się w różnych umiejętnościach, w tym i magicznych. Magia jest podzielona na kilka dziedzin, a specjalizując się w danej dziedzinie będzie można używać magii na różne sposoby. Np. z magią żywiołów na pierwszym poziomie będzie można kontrolować podstawowe żywioły i "tworzyć je" (np. podpalając drzwi lub zamrażając wodę w naczyniu); ale żeby wiedzieć jak uderzyć kogoś promieniem elektryczności, to trzeba rozwinać magię żywiołów na wyższy poziom. Siła czaru zależeć będzie od sposobu jego wykorzystania, poświęconej na niego energii i rzutowi odwzorywującemu zdolności magiczne postaci. Znajomośc starszej mowy pozwala uczyć się wyższych poziomów dziedzin magii, dodaje także premie do rzutu na zdolności magiczne.
Zobacz profil autora
Hawker_shurtugal
..::Mistrz Shur'tugal-RPG::..
..::Mistrz Shur'tugal-RPG::..



Dołączył: 01 Maj 2006
Posty: 107 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Leżajsk City/podkarpacie

PostWysłany: Sob 13:45, 13 Maj 2006 Powrót do góry

do nowych graczy:

Chce powiedzieć że razem z Vel'em/Velonem ustaliliśmy że gm będzie losował wszystkie punkty niestety musicie nam zaufać ... Nie ma innej możliwości.


Ostatnio zmieniony przez Hawker_shurtugal dnia Sob 13:58, 13 Maj 2006, w całości zmieniany 2 razy
Zobacz profil autora
Velo
..::Mistrz Shur'tugal-RPG::..
..::Mistrz Shur'tugal-RPG::..



Dołączył: 18 Lut 2006
Posty: 1019 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Święte miasto (czyli Częstochowa)

PostWysłany: Sob 13:49, 13 Maj 2006 Powrót do góry

*kompletna załamka*
Hawker ja mam wrażenie, że ty mniej orientujesz się w tym systemie niż niektórzy co bardziej domyślni gracze...
Zobacz profil autora
Mormon
.::Special Shur'tugal::. (Weteran forum)
.::Special Shur'tugal::. (Weteran forum)



Dołączył: 09 Sty 2006
Posty: 2678 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Lublin

PostWysłany: Sob 19:16, 13 Maj 2006 Powrót do góry

I "Velo" się nie odmienia... ;]
Zobacz profil autora
Ravyn
..::Shruikan Webmaster::..(ExtraMod)
..::Shruikan Webmaster::..(ExtraMod)



Dołączył: 28 Gru 2005
Posty: 5983 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Otchłan Zegarków^^

PostWysłany: Nie 8:30, 14 Maj 2006 Powrót do góry

No tak.. jak to wtedy brzmi :D
Zobacz profil autora
Mormon
.::Special Shur'tugal::. (Weteran forum)
.::Special Shur'tugal::. (Weteran forum)



Dołączył: 09 Sty 2006
Posty: 2678 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Lublin

PostWysłany: Nie 9:04, 14 Maj 2006 Powrót do góry

Velo, mam pytanie: Ile będzie punktów do wyboru cech bez redukowania??
Zobacz profil autora
Kani
..::Guru Shur'tugal::.. (Mod)
..::Guru Shur'tugal::.. (Mod)



Dołączył: 13 Sty 2006
Posty: 1926 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Zgadnij

PostWysłany: Nie 9:31, 14 Maj 2006 Powrót do góry

I z kąd wziołeś te obrazki?? Te kture są w temaci lista frakcji?? I mam nadzieje że to nie będzie tak jak w takiej grze lineage][, tam dostaje się tyle punktów umiejętności, że wszystkie umiejętności sobie wykupujerz bez problemu, a tu jak będzie, trzeba będzie z czegoś zrezygnować?? Bo tak by było fajniej.
Zobacz profil autora
Velo
..::Mistrz Shur'tugal-RPG::..
..::Mistrz Shur'tugal-RPG::..



Dołączył: 18 Lut 2006
Posty: 1019 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Święte miasto (czyli Częstochowa)

PostWysłany: Nie 10:40, 14 Maj 2006 Powrót do góry

Cytat:
Velo, mam pytanie: Ile będzie punktów do wyboru cech bez redukowania??


Wartość cechy: Koszt w punktach cech: Premia z cechy:
8--------------------------------- 0 ------------------------------- -1
10------------------------------- 2 ------------------------------- 0
12------------------------------- 4 ------------------------------- +1
14------------------------------- 6 ------------------------------- +2
16-------------------------------10 ------------------------------ +3
18-------------------------------14 ------------------------------ +4


Cytat:
I z kąd wziołeś te obrazki?? Te kture są w temaci lista frakcji??


Tajemnica zawodowa ;P. Wole was zaskakiwać nowymi niż pozwolić, żebyście od razu obejrzeli wszystkie ;>... Wieżcie mi, że tak jest lepiej ;).

Cytat:
I mam nadzieje że to nie będzie tak jak w takiej grze lineage][, tam dostaje się tyle punktów umiejętności, że wszystkie umiejętności sobie wykupujerz bez problemu, a tu jak będzie, trzeba będzie z czegoś zrezygnować?? Bo tak by było fajniej.


Nie, nie będzie tak łatwo ;>...
Zobacz profil autora
Tymeras
..::Power Shur'tugal::..
..::Power Shur'tugal::..



Dołączył: 06 Mar 2006
Posty: 1749 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Tronjheim

PostWysłany: Nie 10:43, 14 Maj 2006 Powrót do góry

To dobrze że nie będzie łatwo :) Jak jest zbyt łątwo to jednocześnie jest bezsensu :D
Zobacz profil autora
Ervadok
.::Special Shur'tugal::. (Weteran forum)
.::Special Shur'tugal::. (Weteran forum)



Dołączył: 14 Lis 2005
Posty: 719 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Sprzed Monitora

PostWysłany: Nie 10:51, 14 Maj 2006 Powrót do góry

Mam pytanie co do tych "Ćwierć Ludzi" chodzi o to ze pół elf jest jeszcze dopuszczalny , ale co do pół krasnoludow i pół urgali sprawa sie ma inaczej.

Po pierwsze to zaden krasnolud nie dopuściłby sie potomka spoza swojego klanu ( i to jest raczej pewne ) .

A co do tych osławionych pół Urgali to raczej zaden człowiek nie chcialby miec potomstwa z Urgalem. A zreszta oni sami określili że ludzie sa dla nich rownie brzydcy jak oni dla nas.
Zobacz profil autora
Velo
..::Mistrz Shur'tugal-RPG::..
..::Mistrz Shur'tugal-RPG::..



Dołączył: 18 Lut 2006
Posty: 1019 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Święte miasto (czyli Częstochowa)

PostWysłany: Nie 11:03, 14 Maj 2006 Powrót do góry

Ervadok napisał:
Mam pytanie co do tych "Ćwierć Ludzi" chodzi o to ze pół elf jest jeszcze dopuszczalny , ale co do pół krasnoludow i pół urgali sprawa sie ma inaczej.

Po pierwsze to zaden krasnolud nie dopuściłby sie potomka spoza swojego klanu ( i to jest raczej pewne ) .


A gdzie ty masz w tym RPGu półkrasnoludów :|?

Ervadok napisał:
A co do tych osławionych pół Urgali to raczej zaden człowiek nie chcialby miec potomstwa z Urgalem. A zreszta oni sami określili że ludzie sa dla nich rownie brzydcy jak oni dla nas.


Cóż, wyjaśnienie obraca się wokół zajęć jakimi zajmują się wojcay "po godzinach" (co jest zresztą wspomniane w opisie!!!)... Równie dobrze możesz podwarzać istnienie półorków w systemie D&D...
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:      
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiekTen temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi


 Skocz do:   



Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001/3 phpBB Group :: FI Theme :: Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)