Forum Saphira.fora.pl Strona Główna  
 FAQ  •  Szukaj  •  Użytkownicy  •  Grupy •  Galerie   •  Rejestracja  •  Profil  •  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  •  Zaloguj
 Informacje z placu budowy... Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiekTen temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Autor Wiadomość
Velo
..::Mistrz Shur'tugal-RPG::..
..::Mistrz Shur'tugal-RPG::..



Dołączył: 18 Lut 2006
Posty: 1019 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Święte miasto (czyli Częstochowa)

PostWysłany: Czw 20:54, 11 Maj 2006 Powrót do góry

W tym temacie zostają zamieszczane informacje o zmianach w systemie.


Ostatnio zmieniony przez Velo dnia Pią 11:32, 25 Maj 2007, w całości zmieniany 3 razy
Zobacz profil autora
Velo
..::Mistrz Shur'tugal-RPG::..
..::Mistrz Shur'tugal-RPG::..



Dołączył: 18 Lut 2006
Posty: 1019 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Święte miasto (czyli Częstochowa)

PostWysłany: Sob 12:02, 13 Maj 2006 Powrót do góry

13.05.2006.
Zmiany:
-elfy zaczynają bez manipulowania umysłem na pierwszym poziomie
-ćwierćludzie zaczynają ze znajomością starszej mowy na pierwszym, a nie na drugim poziomie
-ludzie przy tworzeniu postaci uzyskują umiejętność "przystosowanie"
Zobacz profil autora
Velo
..::Mistrz Shur'tugal-RPG::..
..::Mistrz Shur'tugal-RPG::..



Dołączył: 18 Lut 2006
Posty: 1019 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Święte miasto (czyli Częstochowa)

PostWysłany: Sob 0:27, 12 Sie 2006 Powrót do góry

21.02.2007
Zmiany:
-Wszechstronność u ludzi daje teraz oprócz swojej wcześniejszej właściwości dodatkową umiejętność specjalną na starcie
Zobacz profil autora
Velo
..::Mistrz Shur'tugal-RPG::..
..::Mistrz Shur'tugal-RPG::..



Dołączył: 18 Lut 2006
Posty: 1019 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Święte miasto (czyli Częstochowa)

PostWysłany: Czw 21:36, 24 Maj 2007 Powrót do góry

24.05.2007.

System ulega gruntownej modernizacji - wraz z zakończeniem rozpoczętych dzisiejszego dnia prac KAŻDY chętny będzie mógł założyć i poprowadzić swoją sesję. Zasady zostają zmodyfikowane w ten sposób, by były proste do zrozumienia i nie wymagały specjalistycznego treningu u innych Mistrzów Gry.

Większa część mechaniki systemu została już ukończona - do zrobienia pozostają nieliczne elementy jak np. zaklęcia, magiczny ekwipunek, czy też dodatkowe umiejętności specjalne.
Zobacz profil autora
Velo
..::Mistrz Shur'tugal-RPG::..
..::Mistrz Shur'tugal-RPG::..



Dołączył: 18 Lut 2006
Posty: 1019 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Święte miasto (czyli Częstochowa)

PostWysłany: Pią 11:31, 25 Maj 2007 Powrót do góry

25.05.2007.

-Opiekunem karczmy zostaje Hawker_Shurtugal.
Zobacz profil autora
Velo
..::Mistrz Shur'tugal-RPG::..
..::Mistrz Shur'tugal-RPG::..



Dołączył: 18 Lut 2006
Posty: 1019 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Święte miasto (czyli Częstochowa)

PostWysłany: Sob 16:59, 07 Lip 2007 Powrót do góry

7.07.'07. - PROJEKT ZAMKNIĘTY.
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:      
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiekTen temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi


 Skocz do:   



Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001/3 phpBB Group :: FI Theme :: Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)